#

garść prywaty ;)

poniedziałek, 29 sierpnia 2011
Hej!
Musze Was powiadomić, że przez kilka dni raczej nie znajdę czasu na konkretne notki (albo w ogóle na notki ;)). Wszystko związane jest z tym, że tacie się polepszyło i zabronił nam przekładania wesela. A więc, wielki dzień już w sobotę. Wszystko co mieliśmy zrobić w 3 tygodnie musimy zorganizować w 5 dni. Tak więc same rozumiecie, że mogę nie mieć czasu :)
Postaram się szybko wrócić!
Buziaki!
merczens
Czytaj dalej »
# makijaż

#96. nowy kolor włosów + Natural Look ;)

sobota, 27 sierpnia 2011
Hej! Chciałabym pokazać Wam mój nowy kolor włosów. W sumie miał być delikatny brąz a wyszedł baaardzo ciemny :D Ale to nic, fryzjerka poratuje mnie w środę pasemkami :)


A tu jeszcze fotka właściwie bez makijażu, na sobie mam tylko puder matujący, tusz do rzęs, marmurek z GR i błyszczyk Ballerina Backstage ;)



I jeszcze pochwalę się nową toaletką w fazie zmian :D Musimy dokupić lustro i pufkę i spełnię jedno ze swoich marzeń (właściwie spełnili je moi kochani Rodzice :))



Buziaczki i miłej soboty! :*
Czytaj dalej »
# essence

#95. lakier Essence C&G 48 Meet me now!

piątek, 26 sierpnia 2011
O lakierze rozpisywać się nie będę, bo pisałam już o nich :) Klasyczny C&G, dwuwarstwowiec, lśniący.


Lakier bardzo mi odpowiada, ma piękny odcień. Co o nim sądzicie? Które C&G polecacie?
Czytaj dalej »
# tag

#94. Tag: 10 pytań kosmetycznych od Majorki.

czwartek, 25 sierpnia 2011
Zasady:
1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz, kto Cię oTAGował
4. oTAGuj 12 blogów tym "TAG'iem"
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu

Zostałam otagowana przez Natalię :*

Pytania i odpowiedzi:

1.Używasz kolorowych cieni do powiek,czy neutralnych?
Różnie, zależy od humoru, pogody, czasu :)

2.Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk'?
Pomadkę!

3.Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Nie, i przyznam szczerze że rzadko wydaję większą sumę na kosmetyki, jedyne na czym nie oszczędzam do kremy do twarzy.

4.Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Uwielbiam je i stosuję codziennie.

5.Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? ;)
Tusz do rzęs ;)

6.Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Miałam i wciąż mam...

7.Używasz filtrów?
Czasem zapominam... ale staram się używać.

8.Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Krem do twarzy oraz podkład.

9.Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Używam ale często o tym zapominam ;)

10.Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Scarlett Johansson.
Do zabawy zapraszam wszystkie chętne osoby :) Zbuntuję się lekko ;)
Czytaj dalej »
# Hean

#93. paczka od Hean.

środa, 24 sierpnia 2011
Dzisiaj przyszła do mnie paczucha od firmy Hean - w ramach naszej współpracy. Niestety, jeden z cieni został zniszczony, jest cały pokruszony :( Będę musiała go jakoś odratować, pewnie metodą alkoholową ;) Oto co znalazło się w paczce:


Recenzje wkrótce :)
Czytaj dalej »
#

#92. OOTDno.2 - na sportowo?

wtorek, 23 sierpnia 2011
Wrzucam szybki outfit ;) Nie umiem pozować więc modelka ze mnie kiepska! ;)






Bluzka - Yups
Spodnie - Clockhouse
Torba - jakiś lokalny butik
Tenisówki, okulary - H&M
Zegarek - allegro
Pierścionek - zaręczynowy ;)

Tak jak patrzę teraz na te fotki to mam wrażenie że coś tu nie gra... ale sama nie wiem co?
Czytaj dalej »
# essence

#91. malutkie zakupy.

wtorek, 23 sierpnia 2011
Wczoraj, chcąc się odrobinę odstresować, wybrałam się na niewielkie zakupy do Natury i Rossmanna. Oto co upolowałam:


W Rossmanie kupiłam sztyft antyperspiracyjny Fa Nutri Skin - za jakieś 6 zł w promocji. W Chińskim cetrum handlowym kupiłam dwa papierowe pilniki do paznokci po 1 zł każdy. W Naturze w końcu dorwałam pędzelek do eyelinera z Essence za 5,99zł , błyszczyk z limitki Ballerina Backstage w kolorze 02 On your gracile tiptoe za 7,49zł , lakier C&G w kolorze 48 Meet me now! za 5,49zł oraz topper Confetti Circus za 7,99zł. Zastanawiałam się nad różem w kremie z limitki ale jednak odpuściłam - był jakiś taki nijaki. Generalnie, jestem zadowolona z zakupów, jednak nie pomogły tak jak zawsze... Ale czas pokaże :)
Czytaj dalej »
# Isana

#90. mini recenzja pianki do golenia dla kobiet Isana.

poniedziałek, 22 sierpnia 2011
[kliknij by powiększyć]

Isana Rasier Schaumm.

Pojemność/Cena: 150 ml/ok 5 zł

Gdzie kupić?: Rossmann

Plusy:
+ piękny, brzoskwiniowy zapach
+ gęsta, zwarta konsystencja
+ nie podrażnia, delikatnie nawilża
+ skóra po goleniu jest gładka i nie wyskakują czerwone, swędzące krostki
+ pomaga usuwać wszystkie zbędne włoski maszynką
+ cena
+ dostępność
+ wygodne, poręczne opakowanie

Minusy:
- wydajność
- przy końcu nie jest już pianką... rozwadnia się

Ogólna ocena: 5/6

Moja opinia: Bardzo fajny produkt za niewielkie pieniążki. Jest to jeden z niewielu produktów który faktycznie działa na mojej skórze tj. nie powoduje podrażnień po goleniu. Skóra jest w dobrej kondycji. Dodatkowym plusem jest niska cena. Odjęłam jedną gwiazdkę za kiepską wydajność i tą wodę na końcu...

Czy kupię ponownie?: Tak.


Chciałabym jeszcze Wam pokazać jak oznaczyłam swoje paletki Sleek - z racji tego że opakowania są w większości oznaczone tylko z tyłu, nie jest to zbyt wygodne. Oto moja koncepcja (przepraszam za drugie zdjęcie, aparat szwankuje...):

[kliknij by powiększyć]

Takie oznaczenie bardzo ułatwia posługiwanie się tymi cieniami :) Polecam!

p.s Jeśli chodzi o sprawy prywatne, sytuacja stopniowo ulega poprawie. :)
Czytaj dalej »
# Paatal

#89. zakupy z Paatal.pl :)

sobota, 20 sierpnia 2011
Dziś dostałam kolejną paczkę od paatalka ;) Jest to mój ulubiony sklep internetowy. Bezdyskusyjnie.
Zamówiłam trzy palety Sleek:
- Curacao
- Acid
- Bad Girl

Gratis dostałam 3 sztuki pudru ccuk 13 tea rose (używam jako bronzera, mam zapas na wiele miesięcy :D) i rozświetlacz Sleek Glo. Czekacie na recenzje? :)

Czytaj dalej »
#

#88. wygrana u HaloGosza.

piątek, 19 sierpnia 2011
Jakiś czas temu szczęście mi dopisało i wygrałam rozdanie u HaloGosza. Oto co dziś do mnie przyszło:
Dwa pędzle + niezapowiedziana próbka perfum Lu'lua które są przepiękne! 
Pędzle napewno mi się przydadzą, szczególnie ten do różu i bronzera. A tak chciałam się pochwalić :)

Czytaj dalej »
#

Nowe informacje.

wtorek, 16 sierpnia 2011
Hej. Dzisiaj jestem już w stanie do Was napisać. Sytuacja się stabilizuje, jednak jest na tyle nieciekawie że prawdopodobnie musimy przenieść z Narzeczonym termin ślubu. Los czasem płata ludziom figle ale cieszymy się z tego, że wszystko jest na dobrej drodze do szczęśliwego wybrnięcia z sytuacji która wydawała się koszmarem. Jesteśmy przekonani, że takie zdarzenia jakie Nas spotkały tylko umocnią Nas w podjętych decyzjach i w wzajemnej miłości.
Chciałabym bardzo podziękować Wam za okazane wsparcie, bardzo mnie wzruszyłyście i pomogłyście w tych ciężkich dla mnie chwilach. Dzięki temu, prowadzenie bloga i poznawanie Was będzie dla mnie ważniejsze niż do tej pory.


Chciałabym również ogłosić, że dziś o 20 zamknę swoje rozdanie i podam szczęśliwego zwycięzcę. Stwierdziłam że potrzebuję chwili oderwania się od rzeczywistości i sprawienia przyjemności drugiej osobie bo dzięki temu pomogę sobie. Także zapraszam Was jeszcze przez te kilka godzin do zgłaszania się.

Pozdrawiam Was bardzo - merczens.
Czytaj dalej »
#

Rzeczy ważne i ważniejsze.

niedziela, 14 sierpnia 2011
Musiałam szybciej wrócić z wakacji do domu. Ze względu na bardzo poważne sprawy osobiste nie będzie mnie na blogu kilka dni. Co za tym idzie, przedłużam swoje rozdanie do odwołania. Nie jestem w stanie teraz się tym zajmować. Sprawa jest o tyle poważna, że proszę Was o cierpliwość i jeśli możecie to o modlitwę. Do napisania...

merczens.
Czytaj dalej »
#

#86. wakacje! :)

poniedziałek, 8 sierpnia 2011
No i jadę! Moje ukochane Roztocze czeka :) Najpierw Krasnobród a potem Biłgoraj. Uwielbiam tam jeździć! Jedyne, co mnie smuci to fakt, że jadę sama - bez Narzeczonego. No nic, jakoś przeżyję! Wracam 16.08. Buziaki! :***


Czytaj dalej »
# ootd

#83. OOTDno.1 - h&m'owa sukienka maxi w roli głównej :)

niedziela, 7 sierpnia 2011
Hej! Dzisiaj, na Waszą prośbę, wstawiam mój dzisiejszy strój. Idziemy do kościoła, więc należy ładniej wyglądać. Zdjęcia są słabej jakości i kiepsko pokazują strój ale mój M. dopiero zaczyna i musicie mu wybaczyć :)






Sukienka: H&M
Pasek: chińskie centrum handlowe
Torba: Avon
Buty: CCC
Kolczyki: hand made
Pierścionki: zaręczynowy, Avon

Bardzo lubię tą sukienkę, jest idealna na upały mimo że długa :)

Dzisiaj dowiedziałam się, że wyjeżdżam aż do 16 sierpnia. Więc muszę się z Wami rozstać na jakiś czas. Jadę na podbój Roztocza - najpierw Krasnobród a potem ukochany Biłgoraj! Nie mogę się doczekać. Może uda mi się w sobotę coś wrzucić bo będę dopiero wtedy miała dostęp do neta. Możliwe że na szybko jutro rano wrzucę notkę :) Jak wrócę, podam wyniki mojego rozdania o którym Wam przypominam! Buziaczki! :*
Czytaj dalej »
# makijaż

#85. makijaż mono & red lips.

sobota, 6 sierpnia 2011
Hej! Z racji tego że miałam bardzo zajęty dzień (przygotowuję pokój do przeprowadzki) i zaraz wychodzę na randkę :) wstawiam na szybko mój błyskawiczny makijaż.





Twarz: podkład w słoiczku Kobo (jako korektor), podkład matujący Kobo, puder matujący Vipera, róż marmurkowy GR, puder CCUK (jako bronzer)
Oczy: baza pod cienie Artdeco, jasny popielaty cień Hean, Duraline+czarny cień Sleek, tusz Maybelline One by One, żel do brwi Oriflame
Usta: pomadka Oriflame Power Shine Red Ovation

Jak dla mnie fajny look w pięć minut :) Uwielbiam czerwone pomadki...
Mam dla Was pytanie, czy chcecie zobaczyć na moim blogu posty outfit'owe?
Pozdrawiam!

Czytaj dalej »
# Monaco

#84. paletki Sleek - Monaco, Oh So Special & Sunset.

piątek, 5 sierpnia 2011
Tak jak w tytule, dzisiaj przedstawię Wam kolejne trzy paletki z firmy Sleek. Nie będę się rozpisywać bo już pisałam że cienie są niesamowite i należą do moich ulubionych.

[kliknij by powiększyć]


1. Sleek Monaco:
cienie matowe: 7
cienie metaliczne:  5

[kliknij by powiększyć]

2. Sleek Oh So Special:
cienie matowe: 8
cienie metaliczne: 4

[kliknij by powiększyć]

3. Sleek Sunset:
cienie matowe: 1
cienie metaliczne: 11

[kliknij by powiększyć]

Która z tych paletek podoba Wam się najbardziej? Ja lubię wszystkie ale uważam że Sunset jest bardzo niedoceniana, jest to naprawdę piękna paleta :) Które ze wszystkich paletek Sleek lubicie najbardziej? Czekacie na Au Naturel? Piszcie :))) Pozdrawiam!

Czytaj dalej »
# ogłoszenia

#83. merczens na Facebook!

piątek, 5 sierpnia 2011
Hej! Chciałam Was serdecznie zaprosić do polubienia mojej strony na portalu społecznościowym Facebook. Możecie to zrobić wchodząc TU bądź klikając "Lubię to" w boksie po prawej stronie bloga :) Zapraszam wszystkich - na facebooku znajdą się różne ciekawostki :)

Poza tym chciałabym się pochwalić że wygrałam rozdanie u HaloGosza !!! Wygrałam dwa pędzle :)) Jest to moja pierwsza wygrana i bardzo, bardzo się cieszę!!! :))

Postaram sie wrzucić dzisiaj jakąś konkretną notkę bo już mi lepiej! Wasze życzenia szybkiego powrotu do zdrowia zadziałały w tempie ekspresowym! Dziękuję, jesteście kochane :) :*
Czytaj dalej »
# muffiny

#82. merczens gotuje - merczensowe muffinki.

czwartek, 4 sierpnia 2011
Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z czymś zupełnie innym niż zwykle - z moim wielokrotnie sprawdzonym przepisem na pyszne babeczki, cupcakes, muffinki. Zwał jak zwał - są przepyszne. Wstawiam zdjęcie wersji ubogiej ;)

 [kliknij by powiększyć]

Przepis podstawowy:
2 szklanki mąki
1/2 szklanki cukru
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 szklanka mleka
1/2 szklanki oleju
1 duże jajko lub 2 małe

Do przepisu podstawowego możemy dodać co tylko chcemy, możemy również zrobić muffiny na słono i wtedy zamiast cukru dodać trochę soli i np. szynkę, ser itd. W każdym razie ja dziś dodałam 2 łyżeczki kakao, 6 łyżeczek wiórek kokosowych i kilka kropel aromatu arakowego.

Sposób wykonania:
Przygotowujemy dwie miski. Do jednej wbijamy jajko, wlewamy mleko i olej. Łączymy składniki ze sobą. Do drugiej miski wsypujemy mąkę, cukier i proszek do pieczenia. Następnie wlewamy MOKRE składniki do SUCHYCH i mieszamy ale niezbyt dokładnie, tak by grudki nadal były. Przygotowujemy blachę do muffin i tu są dwie opcje:
- wkładamy papilotki (czyli papierki do muffin) a następnie wlewamy ciasto ( ta opcja jest lepsza wizualnie ;))
- smarujemy każdą foremkę olejem i wlewamy ciasto (ja tak zrobiłam dziś - domownicy nie lubią się babrać z papierkami ;))
Następnie wstawiamy blachę do piekarnika nagrzanego do 180-200 stopni i pieczemy ok 20-30 minut. Smacznego!

Macie swoje ulubione muffinki? Chętnie poczytam o Waszych sposobach i przepisach!

p.s Nie wiem czy będę w stanie coś wrzucać w ciągu następnych kilku dni bo dopadła mnie choroba. Boli mnie ucho, gardło i głowa a do tego mam gorączkę. Rozkłada mnie godzinę po godzinie. Zaraz zmykam na pogotowie bo naprawdę ciężko znieść ból ucha :( Trzymajcie kciuki żeby szybko przeszło! Buziaki.

Edit: Byłam na pogotowiu, mam paskudne zapalenie gardła ale na szczęście w uchu zapalenia nie ma... będę żyła :)
Czytaj dalej »
# ciuszki

#81. nowa współpraca i nowe ciuszki!

środa, 3 sierpnia 2011
Dzisiaj mam mocno zakręcony dzień. Już o 9 byłam w Lublinie by pozałatwiać różne sprawy i oczywiście nie obyło się bez kupna kilka rzeczy. W ciuchlandzie kupiłam sukienkę (nową z metkami) za 27 zł - ale niestety jest w praniu ;) A w sklepie YUps! Outlet była promocja -50% od ceny na metce i kupiłam:

[kliknij by powiększyć]

Kupiłam dwie takie same bluzeczki na cienkich ramiączkach skrzyżowanych na plecach, ze śliczną falbanką - jedna jest czarna i kosztowała 5 zł a druga jest w paseczki a'la marynarska i kosztowała 7,50 zł. Kupiłam jeszcze czarną, dłuższą bokserkę z falbanką i złotymi cekinami za 7,50zł. Za wszystko zapłaciłam uwaga... 20 zł :) Jestem mega zadowolona! A tak nawiasem mówiąc, macie ochotę na outfity w moim wykonaniu?

Chciałabym też pochwalić się nową współpracą - tym razem jest to firma Quiz. Niecierpliwie czekam na paczuchę :)


Obiecuję, że jutro postaram się wrzucić jakiś makijaż. Dzisiaj nie miałam na to zupełnie czasu. Pozdrawiam! :*
Czytaj dalej »
# My Secret

#80. Vipera sypki puder matujący vs. My Secret transparentny puder sypki.

wtorek, 2 sierpnia 2011
[kliknij by powiększyć]

Dzisiaj mam dla Was porównanie dwóch niedrogich pudrów sypkich o działaniu matującym. Oba są transparentne.

 Puder sypki transparentny My Secret.

[kliknij by powiększyć]

Cena/Pojemnośc: 10,90 zł/12 g

Gdzie kupić?: Drogerie Natura

Plusy:
+ ma bardzo przyjemną, jedwabistą konsystencję i świetnie się go nakłada
+ jest faktycznie transparentny, nie zostawia efektu "córki młynarza" na twarzy
+ niska cena
+ ładny, lekko owocowy zapach
+ wygodne opakowanie - sitko jest w sam raz, nie wypada za dużo produktu

Minusy:
- z założenia jest to puder który ma matowić cerę - przy mojej tłustej cerze efekt matu trzymał się uwaga... 30 min. :)
- jest niewydajny, trzeba go sporo nałożyć by uzyskać ładny efekt
- opakowanie nie ma dołączonego ani puszka ani pędzelka
- jest nietrwały, znika z twarzy po ok 2h.
- producent obiecuje krycie - ja takowego nie zauważyłam

Ogólna ocena: 2+/6

Czy kupię ponownie?: nie.

Vipera sypki puder matujący.

[kliknij by powiększyć]

Cena/Pojemność: 22,90 zł / 15g.

Gdzie kupić?: strona internetowa Vipery, małe drogerie osiedlowe itd.

Plusy:
+ idealna, miałka ale nie szorstka konsystencja
+ świetnie się z nim pracuje, idealnie stapia się ze skrórą
+ faktycznie matuje - u mnie efekt matu trzyma się ok 4h.
+ jest trwały, nie ściera się przez ok 5-6h.
+ ma cudowny delikatny pudrowy zapach
+ cena jest niska w porównaniu z jakością i ilością produktu
+ ma dołączony cudowny, różowy puszek - zapomniałam wziąć do do zdjęcia ale jest tu - klik
+ jest wydajny

Minusy:
- jedyny minus jaki zauważyłam to opakowanie, gdy zdejmiemy wieczko puder roztacza się mgiełką po całym ubraniu i wszędzie dookoła a wszystkiemu jest winny "rowek" przy wieczku gdzie zbiera się produkt.

Ogólna ocena: 5+/6

Czy kupię ponownie?: myślę że kiedyś na pewno tak, szukam pudru idealnego więc jak go skończę to przetestuję coś innego.

Porównanie: Moim zdaniem puder My Secret nie umywa się do Vipery i przy nim wypada bardzo blado. Początkowo byłam z niego zadowolona ale potem denerwował mnie fakt, że skóra się strasznie świeci. Pod wpływem impulsu kupiłam Viperę i jest to jak do tej pory najlepszy puder dla mnie. Ładnie matuje skórę dając uczucie gładkości i "kaszmirowej" cery. Uwielbiam go i uważam że jak najbardziej wart jest grzechu - za ok 23 zł dostajemy 15 g produktu. Jeśli mam któryś polecić osobom z tłustą cerą to tylko Viperę :)

Serdecznie dziękuję Wam za ponad 15 tysięcy wyświetleń :) :*
Czytaj dalej »
# zakupy

#79. mini haul.

poniedziałek, 1 sierpnia 2011
Dzisiaj musiałam wynagrodzić sobie kolejną, godzinną wizytę u dentysty. Generalnie, mając niewielki przypływ gotówki, poszłam do apteki w poszukiwaniu płynu micelarnego z Biodermy (mój z Vichy jest na wykończeniu). Byłam w 4 aptekach i w żadnej nie mieli 250ml!!! Ani Sensibio ani Sebium. W jednej była butelka 500 ml ale za prawie 65 zł więc podziękowałam ( na allegro kupię za 54 zł z przesyłką na dobrej aukcji... ). Zdenerwowana poszłam do Rossmanna po odżywkę do włosów. A oto z czym wyszłam:


Kupiłam odżywkę do włosów przetłuszczających się i słabych Joanna Rzepa za 4,39zł - mój znienawidzony Syoss się kończy. Zobaczyłam też promocję na mój ukochany, najlepszy z najlepszych tusz do rzęs Maybelline One by One za 26,99 zł - to nic że mam dwa inne, żaden się z nim nie równa! Jest moim ideałem. Zdenerwowana faktem że nie mogłam dostać micela z Biodermy sięgnęłam po zachwalany przez wiele osób płyn micelarny z Bourjois - kosztował jedyne 13,99zł za 250 ml! Tusz już jest przetestowany (może chcecie o nim poczytać? :)) a za micel i odżywkę wezmę się gdy skończę obecne (nie wierzę, że to piszę :D). Postaram się jutro wrzucić bardziej konkretne notki - może recenzję albo makijaż - ostatnio mam coraz bardziej napięty grafik ale postaram się tu być, obiecuję :) Dobrej nocki!

Czytaj dalej »
# Hean

#78. współpraca z Hean.

poniedziałek, 1 sierpnia 2011
Z przyjemnością chcę Was zawiadomić że dziś zawarłam współpracę z firmą Hean. Mam dostać paczkę z produktami do przetestowania na co bardzo się cieszę! Także możecie liczyć, że wkrótce znajdą się tu recenzję produktów tej marki! :)

Czytaj dalej »