# paznokcie

paznokcie dnia i świeczkowe zakupy :)

sobota, 24 listopada 2012
Na początek chcę Wam pokazać mój dzisiejszy manicure. Różowy lakier Essence w połączeniu z topem Essence CC zmieszanym z różowym brokatem. Ot proste a całkiem fajne.



Ostatnio w Biedronce pojawiły się zimowe zapachy podgrzewaczy. Kupiłam oba, są świetne i NAPRAWDĘ pachną. Mam podgrzewacze które fajnie pachną w opakowaniu a potem ich niestety nie czuć. Te do takich nie należą. Są dwa zapachy - wiśniowo - czekoladowe oraz śliwkowe.


W Aldiku trafiłam na świetną promocję na świeczki Brise/Glade. Są świetne, pokazywałam Wam ostatnio dwie z zimowej kolekcji i je uwielbiam. Kupiłam je za... 5,99 zł za sztukę! W Rossmannie kosztują chyba 10,99. Wybrałam jedną z obecnej kolekcji zimowej, mrożone jabłko z cynamonem oraz z zeszłorocznej, Winter Berries.


Dzisiaj dotarł do mnie długo wyczekiwane woski z Yankee Candle, które stacjonarnie w Warszawie kupiła mi przyjaciółka. Dzisiaj napewno będę je testować. Wybrałam 5 zapachów, Soft Blanket, Cranberry Ice, Apple & Pine Needle, Mandarin & Cranberry oraz Christmas Cookie. Wszystkie zapachy (no, może poza Soft Blanket) są typowo świąteczno - zimowe. Jak na kupowanie w ciemno, to jestem zadowolona z każdego z nich. Zobaczymy jakie okażą się w praktyce. Każdy kosztował 6 zł :)



Mam zapas na kilka tygodni :D Lubicie świeczki? Jakie polecacie?


Czytaj dalej »
# impreza

makijaż andrzejkowy.

piątek, 23 listopada 2012
Dzisiaj w ramach nudów zmalowałam makijaż na imprezę. Chociaż osobiście mogłabym chodzić tak na co dzień ale w wersji bez sztucznych rzęs ;) No właśnie, sztuczne rzęsy... musiałam je przeciąć bo były za długie poza tym połówki bardziej mi się podobają więc proszę o wybaczenie bo miałam pod ręką beznadziejne i wiem że o niebo lepiej wyglądałyby gdyby na oku byłą czarna kreska ale wtedy zepsułoby to główny punkt makijażu więc jest jak jest a następnym razem będzie lepiej i dokładniej ;) 
Ot taki makijaż typu smokey "we" fioletach ze złotym akcentem :)





Twarz: podkład Eveline Art Scenic, puder Synergen, róż Oriflame, duo do konturowania Sleek
Oczy: cienie Sleek i Inglot, baza Artdeco, czarna kredka Avon, rzęsy sztuczne nn (nie wiem skąd je mam :D)
Usta: błyszczyk Essence XXXL Nudes


Wybieracie się gdzieś na zabawę andrzejkową? :)


Czytaj dalej »
# lakier do paznokci

paczka od Virtual + swatch Fasionmania Navy & Hazelnut.

środa, 21 listopada 2012
W poniedziałek dotarła do mnie paczka od Virtual. Pani Iwona napisała do mnie, czy byłabym chętna przetestować nowe pomadki, a ja się zgodziłam bo jak wiecie kocham szminki :)
Poza pomadkami dostałam kilka innych rzeczy które były miłym zaskoczeniem:


W paczce znalazły się:
- dwie pomadki Creamy lipstick w odcieniach 156 pearl Elizabeth oraz 150 pearls Lucy
- dwa lakiery do paznokci z nowej, jesiennej edycji Fasion Mania w odcieniach 199 Hazelnut oraz 180 Navy
- błyszczyk Shine lip gloss w kolorze 161
- tusz do rzęs Secret Trick

Lakiery mają idealne odcienie, nie raz pisałam że lubię tę serię z Virtuala. Mam dla Was swatche, na paznokciach jest jedna warstwa lakieru + top coat Gel Look z Essence:


Co dziwne, prześwity widać dopiero na zdjęciu więc jednak druga warstwa się przyda. 
Jestem bardzo zadowolona z tych odcieni, są piękne, szczególnie podoba mi się Navy (granat).

Lubicie te lakiery? Polecacie jakiś kolor?



Czytaj dalej »
# prywatnie

stało się :)

wtorek, 20 listopada 2012

mgr Maria T. R.

uhuhuhu :D

Czytaj dalej »
#

Co robię jak mnie nie ma?

niedziela, 18 listopada 2012
Niestety to:


Wracam do Was we wtorek. Trzymajcie mocno kciuki :)


Czytaj dalej »
# Bielenda

płyn do demakijażu Bielenda Awokado.

sobota, 17 listopada 2012
Bielenda Awokado Oczy Wrażliwe - dwufazowy płyn do demakijażu.

Gdzie kupić?: większość drogerii, sklepiki osiedlowe

Cena/ Pojemność: ok. 7zł/ 125 ml

Ocena na KWC: 3,91/5

Skład (źródło wizaż.pl):  
Ingredients: Aqua (Water), Cyclomethicone, Isohexadecane, Glycerin, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Arginine PCA, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Sodium Chloride, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Disodium EDTA, Methylparaben, DMDM Hydantoin, CI 42090 (Acid Blue 9), CI 19140 (Acid Yellow 23).

Plusy:
+ warstwy płynu ładnie się łączą
+ skutecznie usuwa makijaż niewodoodporny, bez tarcia oczu
+ delikatnie natłuszcza (naprawdę bardzo delikatnie) skórę wokół oczu dodatkowo ją pielęgnując
+ nie podrażnia oczu, nie piecze ani nie szczypie
+ ma ładne opakowanie które przyciąga wzrok
+ jest tani i łatwo dostępny
+ nie powoduje "zamglenia" oczu
+ delikatny zapach

Minusy:
- nie radzi sobie z mocniejszym i wodoodpornym makijażem
- opakowanie jest beznadziejne, trzeba odkręcać (fajne byłoby z "pstryczkiem")
- niestety jest niewydajny

Ogólna ocena: 3/6

Moja opinia: Na początku strasznie wkurzało mnie to beznadziejne opakowanie z zakrętką. Z czasem przywykłam ale uważam że jest sporą wadą produktu. Jeśli ktoś maluje się delikatnie to płyn spełni jego oczekiwania. Dla mnie jest niestety za słaby, stokroć bardziej wolę chociażby micel z burżuja. Ogólnie nie jest słabym produktem, myślę że sporo osób jest z niego zadowolonych, ja niestety odzuwam odrobinę zawodu. Używam jego brata z bawełną i jestem troszkę bardziej usatysfakcjonowana, jednak przypuszczam że gdy zużyję zapasy wrócę do miceli. Mogę jeszcze dodać że jest o niebo lepszy niż dwufaza z Ziaji.

Kupię ponownie?:  raczej nie

Polecam?: i tak i nie, zależy czy ktoś maluje się mocniej


Czytaj dalej »
# offtop

marzenia się spełniają :)

poniedziałek, 12 listopada 2012
Dzisiaj będzie post typowo pochwalny :D  Wybaczcie mi takie przechwałki, ale tak się cieszę że musiałam o tym napisać!
Dzisiaj spełniło się jedno z moich małych, przyziemnych marzeń, jedno z pragnień typu "chciałbym to mieć". 
Święta mam już dzisiaj :) A wszystko dzięki mojemu mężowi!
O czym mowa?



Samsung Galaxy Tab 2 10,1 ".
Teraz będę miała blog wszędzie tam, gdzie jestem :)

p.s jakie ciekawe aplikacje możecie polecić mi na tablet działający na Androidzie? jestem na etapie poszukiwań, szczególnie interesuje mnie dobry program do czytania e-booków.


Czytaj dalej »
# Catrice

"trochę" nowości i makijaż z akcentem na usta.

niedziela, 11 listopada 2012
Hej!
Dziś mam dla Was post zakupowy (znowu...) i post makijażowy (znowu...) w jednym. Obiecuję poprawę i umieszczę recenzję w tym tygodniu, mam już kilka produktów na oku ;)
Najpierw makijaż. Chciałam w końcu ponosić pomadkę Catrice z LE w kolorze Holly Rose Wood. Pomadka jest przepiękna, jest to mieszanka fuksji i czerwieni, bardzo ciekawa :) Kolor na zdjęciach jest trochę przekłamany, obrabiając zdjęcia chciałam wyciągnąć z nich jak najbliższy rzeczywistości odcień. Usta grają główną rolę. Oczy standardowo, akurat tu poszły w ruch cienie Flormar. 



Nabyłam też kilka rzeczy. Odwiedziłam Naturę, Rossmanna, zrobiłam zamówienie w FM oraz dostałam paczkę od Patrycji z DE. Dodatkowo na wczorajszym spotkaniu wpadło mi w ręce kilka ciekawych kosmetyków z wymianki. Limit na ten miesiąc został wyczerpany :)

Świeczki Glade kupiłam na promocji w Rossmannie, 8,99 za sztukę. Pachną obłędnie i ślicznie wyglądają. Zielona właśnie uprzyjemnia mi swoim zapachem pisanie posta.

O eyelinerze już Wam pisałam. Mydełko jak to mydło, być musi ;)

Wczoraj w Rossmannie na Krakowskim była promocja i przy zakupach dostawało się gratis. Skusiłam się na dwie maseczki Rival de Loop bo kosztowały 98 gr chyba za sztukę, żal nie wziąć na próbę. Jako gratis dostałam naprawdę fajną kosmetyczkę.

Cienie z Kobo kupiłam za 3,49 zł/sztuka :D Grzech nie skorzystać z promocji, jeden to butelkowa zieleń wpadająca w szarość a drugi piękny fiolecik. Oba matowe.

O lakierze pisałam. W końcu w moje łapki wpadła pomadka Kobo w odcieniu Orchid, jest prze-cu-do-wna. I do tego w promocji była, za 9,99 zł.

Zamówienie z FM to perfumy - kolejna buteleczka 80 (Miss Dior Cherie) oraz nowość jak dla mnie, 34 (Chanel Chance). 

Paczucha od Patrycji. Kupiłam tym razem 3 kremy Essence z limitki oraz pomadkę p2 Copacabana (na zdjęciu brak 3 antyperspirantów męskich ale jak mój małż je zobaczył to krzyknął "moje!" i gdzieś schował :D). W gratisie dostałam zestaw próbek oraz coś na kształt BB z limitowanej edycji p2 - bardzo byłam ciekawa tego jajka ale mojej teściowej nie udało mi się go kupić więc uśmiech do tej pory nie schodzi mi z buzi :) Dziękuję! :)

A to zdobycze z wczorajszej wymianki. Upolowałam żelowy top coat z Essence, pękacz Vipery w szarym kolorze, puder matujący Kobo, podkład sceniczny matujący Soraya, pomadkę Just Lips z Vipery, tusz z Avonu oraz błyszczyk firmy nieznanej :D Bardzo się z tego wszystkiego cieszę i już dziś rozpoczęłam testy.
Uf. To będzie na tyle :D
Miłego wieczoru!


Czytaj dalej »
# spotkanie blogerek

przy kawie z lubelskimi blogerkami.

sobota, 10 listopada 2012
Dzisiaj odbyło się kolejne spotkanie blogerek w którym miałam okazję uczestniczyć. Nie ukrywam, że podobało mi się bardziej niż poprzednie, ponieważ mogłyśmy nagadać się do woli. Na spotkanie każda z nas przyniosła kilka drobiazgów, które mogłyśmy wypróbować i wymienić.
Spotkanie odbyło się w lubelskiej Fatamorganie. Pożyczam od Silver listę uczestniczek :)


1. Ewelina
2. Paulina

3. Natalka
5. Ola
6. Monika
7. Marysia ( czyli że ja :D)
8. Asia


A tu kilka fotek:




Tu kilka fotek które zrobiłam w drodze do dziewczyn :) Wielka kokarda zdobi 100 sklep sieci H&M otwarty w Polsce, w Lublinie.

Zaczyna się ;)



Uśmiechnięte :D

Asia ze swoją cudowną córeczką Alą :)


Prezent od Pana Kucharza :D

Z tym wróciłam ;)


Było świetnie, dziękuję Wam dziewczyny za świetne popołudnie. Mam nadzieję że niedługo znowu się spotkamy, czekam z niecierpliwością! :)


Czytaj dalej »
# Eveline

za co kocham eyeliner Eveline 2000 Procent?

piątek, 9 listopada 2012
A no za to! ;)





Wróciłam do niego z podkulonym ogonem. Gwarantuje równą i cienką kreskę w... 30 sekund. Moja ręka która męczyła się z żelowymi eyelinerami i pędzlem potrafi namalować w chwilę taką kreseczkę własnie eyelinerem w kałamarzu Eveline. Wszystko za sprawą świetnej, sztywnej końcówki (a nie pędzelka jak w 95% eyelinerów w kałamarzu), która dodatkowo jest "zaostrzona" na końcu. Sam kosmetyk jest wodoodporny, błyskawicznie wysycha i nie maże się. Pozostaje na miejscu cały dzień. Koszt takie cudeńka to jakieś 10-11 zł. Oto sprawca całego zamieszania:


Polecam wszystkim początkującym oraz tym, którzy nie mają czasu na zabawę z pędzelkiem i żelem :)

Edit:
Zdjęcie aplikatora, źródło: nokaut.pl




Czytaj dalej »