Fiji Kringle Candle


Fiji KC

Fiji to zapach na który bardzo czekałam. Etykieta która bardzo przyciąga wzrok, bardzo letnia i egzotyczna, do tego nuty zapachowe w ciekawym połączeniu - zostałam "kupiona" i niecierpliwie czekałam aż poznam ten zapach.


Nuty głowy: kwiat kiwi, ananas, gruszka

Nuty serca: zielony kokos, mandarynka

Baza: bursztyn, wanilia

Jestem osobą która ma niewielki problem z owocami, dość szybko mnie męczą i często są zbyt słodkie. Bałam sie, że Fiji mnie zasłodzi albo będzie zbyt kokosowo-pinacoladowo-tropikalny. Na szczęście, nic z tych rzeczy! Okazało się, że to bardzo ciekawy i złożony zapach. Czuć dużo owoców, szczególnie kiwi i mandarynki ale bursztyn i wanilia sprawiają, że zapach staje się lekko kremowy i pozbawia całości "lepkości" która potrafi zasłodzić. Bursztyn gra chyba największą rolę w tym zapachu - może nie czuć go dobitnie ale to dzięki ciepłym tonom bazy zapach zyskuje wielowymiarowość i po prostu nie jest nudny! Na szczęście prawie wcale nie czuć kokosa i ananasa, bo tego połączenia bym zwyczajnie nie zniosła. Jest świeżo, owocowo, tropikalnie ale z nutką tajemniczości. Moim zdaniem to oryginalny zapach, którego wcześniej nie znałam ani w perfumach ani w świecach. Bardzo na plus!


Etykieta świecy - jak dla mnie mistrzostwo! Jest piękna i trójwymiarowa - wodospad lśni pod światło! Bardzo mi się podoba. Myślę, że świetnie odwzorowuje klimat tego zapachu. Moc świecy na szczęście umiarkowana - gdyby była mocna mogłaby mnie zmęczyć. Mogę palić pół dnia i jest idealnie!

Fiji polecam wszystkim zwolennikom świeżych i owocowych zapachów. Ponad to, myślę że to dość uniwersalny zapach który odpowiednio wpisuje się w klimat lata, wakacji, ciepłych wieczór ale będzie też pięknym wspomnieniem słonecznych dni zimą.

Moja ocena: 7/10

3 komentarze:

  1. Piękna etykieta, a i zapach spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój mąż do gabinetu moje Fiji wyniósł i zdenkował :D (jest masażystą)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.