Sweet Nothings Yankee Candle


Sweet Nothings YC

Sweet Nothings to kolejny po Rainbow Cookie zapach z nowej wiosennej kolekcji Enjoy the Simple Things. Producent opisuje zapach jako "ciepłe, miękkie, słodkie - bańki mydlane, tak delikatne jak cichy szept". Gdy tylko zobaczyłam zapowiedź tego zapachu, wiedziałam że będę go musiała przetestować.


Nuty głowy: cyklamen
Nuty serca: kwiat lotosu
Nuty bazy: wanilia, pudrowe piżmo, bursztyn


Sweet Nothings jak sama nazwa i etykieta wskazuje to lekki i słodki zapach. Początkowo myślałam że zapach będzie bardziej spożywczy ale na szczęście myliłam się. W tej kompozycji wyraźnie czuć kwiaty, zdecydowanie to one wiodą prym jednak podczas ogrzewania wydzielają się nuty bazy i zapach staje się przyjemnie słodki i ciepły. Mimo zawartości piżma, wanilii i bursztynu to wciąż nie przytłaczająca kompozycja, jak chmurka czy bańka mydlana. Po dłuższym paleniu wyczułam w nim tę samą słodycz co w zapachach Candy Cotton czy Angel's Wings YC. Gdy dodamy do tego kwiaty otrzymamy Sweet Nothings, czyli słodki i delikatnie perfumowy zapach.

Etykieta i kolor wosku sprawiają, że jest to jedna ze świec które mogłabym mieć tylko po to by na nią patrzeć. Cała kolekcja jest bardzo w moim guście estetycznym, delikatne pastele i cudne naklejki! Moc świecy jest dobra w kierunku bardzo dobrej, słodycz kompozycji fajnie rozchodzi się po pomieszczeniu. Nie mdli ani nie przytłacza, tworzy zapachową mgiełkę więc myślę że stanie się dość uniwersalnym zapachem na wiosnę i lato. Ja jestem na tak, i to bardzo!

Moja ocena: 8/10

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.