Rainbow Cookie Yankee Candle


Rainbow Cookie YC

Ogólnie nie jestem fanką zapachów z kategorii Food & Spice, na palcach jednej ręki zliczę te, które nawet nie tyle co lubię a toleruję. Ciastka to ja wolę jeść a nie wąchać no ale skoro zapach tęczowych ciasteczek pojawił się w tak cudownej, nowej kolekcji wiosennej YC Enjoy the Simple Things, nie mogłam się powstrzymać i chciałam przetestować chociaż wosk!



Nuty głowy: słodka pomarańcza, kremowa brzoskwinia
Nuty serca: marakuja, masło
Nuty bazy: lukier waniliowy, kokos

Rainbow Cookie  to zapach słodkich ciasteczek. Muszę przyznać, że mimo że nie lubię tego typu zapachów, te ciasteczka są zupełnie inne od wszystkich które znam i przypadły mi do gustu. Od razu wybijają się owocowe nuty, dla mnie w pierwszym rzędzie soczysta pomarańcza a tuż za nią egzotyczna nuta marakuji. Myślę, że to właśnie dzięki tym owocowym tonom zapach jest bardzo ciekawy i nie typowy. Następnie wyczuwam słodki lukier i wanilię, co jest składem większości smacznych ciasteczek. Całość jest fajna, lekka i bardzo orzeźwiająca, nie męczy a bardzo poprawia humor, szczególnie na diecie 😃 

Testowałam zapach w wosku, więc ciężko mi powiedzieć coś więcej o mocy. W wosku była idealna, zapach nie przytłaczał a ładnie rozszedł się po mieszkaniu. Świecy raczej nie zaryzykuję, ale zapas wosków na wiosnę - jak najbardziej. Zapach jest nieoczywisty i myślę, że znajdzie sporą liczbę fanów.

Moja ocena: 6/10

3 komentarze:

  1. O jestem ich jeszcze bardziej ciekawa :) kupiłam w dużym rozmiarze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie nie lubię zapachów ciastkowych, są przesłodkie i mdłe ale ... ale ten bardzo przypadł mi do gustu 😊 Pewnie to przez te owoce, które faktycznie nadają orzeźwienia 😉 Na świecę nie zdecyduje się tylko dlatego, że moc Yankee to loteria ...wosk warto wypróbować 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ten zapach to porażka, jeszcze na sucho ujdzie, ale po rozpaleniu dramat ;/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.