Warm Woolen Mittens Yankee Candle


Warm Woolen Mittens YC

Gdy tylko dowiedziałam się, że do Polski wraca limitowana kolekcja My Favourite Things YC, z dużą niecierpliwością czekałam na moment aż znowu na moich półkach znajdą się sławne Rękawiczki. Kiedyś pod wpływem chwili je sprzedałam i bardzo żałowałam. Ten zapach to jeden z moich ulubieńców nie tylko wśród marki Yankee, ale spośród wszystkich świec! Dlaczego? Zapraszam do poczytania.

Nuty głowy: bergamotka, cytryna
Nuty serca: lilia, jabłko
Nuty bazy: piżmo


Zacznę z rozmachem - ten zapach ma w sobie coś wyjątkowego. Nie wiem czy to cała ta otoczka związana z kolekcją ale dla mnie jest idealnie. Pachnie jak rękawice przemoczone śniegiem, które wcześniej ktoś wyprał w świeżym i luksusowym płynie do płukania. Tony kwiatowe idealnie mieszają się z cytrusami, jabłko schodzi na drugi plan ale wciąż jest wyczuwalne. Do tego cudowne, kremowe i przytulne podbicie piżmowe... Zamykam oczy i jestem w górskiej chatce, na dworze jest mróz a my siedzimy całą rodziną przy kominku obok którego suszą się właśnie nasze pachnące powietrzem i płynem rękawice. Jest pięknie.

Zdecydowanie zapach ten znajdzie swoich zwolenników, zapewnia przyjemny relaks i wypełnia całe pomieszczenie jednak nie przytłacza. Lubię go odpalać wieczorem, gdy siedzę pod kocem z gorącą herbatą. Jest jednym z nielicznych zapachów który szybko wprawia mnie w błogi nastrój.

Moc świecy z 2017 roku jest dość dobra, choć mam wrażenie że edycja z rynku USA z 2013 r była mocniejsza. Jednak zrobiłam sobie zapas tego cuda i nie zamierzam się z nim rozstawać!

Moja ocena: 10/10 💜



2 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.