Crackling Wood Fire Yankee Candle



Crackling Wood Fire YC

Nuty zapachowe: gałka, mirra, cynamon, wanilia, bursztyn, drewno sandałowe, cedr, kadzidło, dym

Crackling Wood Fire to zapach z tegorocznej kolekcji świątecznej o nazwie The Perfect Christmas. Pozostałe zapachy które wchodzą w jej skład to The Perfect Tree, Christmas Magic oraz Spiced White Cocoa.



Crackling Wood Fire to zapach złożony i ciekawy. Patrząc na nuty zapachowe, niekoniecznie mógł mi się spodobać ale nie żałuję że się zdecydowałam. Zupełnie nie czuć tutaj przypraw, za to na pierwszy plan wybijają się drzewne nuty i wanilia, czyli coś co wręcz kocham w kompozycjach zapachowych. Na sucho zapach jest lekko nudny i mdlący ale całą swoją piękność ukazuje po odpaleniu. Czuć wyraźne tony cedru, drewna sandałowego i dymu a wszystko cudownie uzupełnia słodka wanilia. Całość jest przyjemnie kremowa, z lekką dymną nutką w tle. Zapach jest rozgrzewający i otulający, przenosi nas do górskiej chatki gdzie w kominku strzelają aromatyczne drewna. Dla mnie to wyjątkowy zapach, bardzo złożony i ciekawy - ostatnio brakowało mi takich kompozycji od Yankee Candle.
Moc zapachu jest dobra, ładnie rozchodzi się po mieszkaniu tworząc nienarzucające się tło. Myślę, że spokojnie mogę powiedzieć że CWF trafia do moich zimowych ulubieńców.



Moja ocena: 8/10

1 komentarz:

  1. م좋은 정보 방금 블로그를 발견하고 함께 읽었습니다. 나는 첫 번째 코멘트를 남길 것이라고 생각했다. 내가 가진 것 외에는 무엇을 말할 지 모르겠다

    https://goo.gl/VFFLjX

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.