Cozy Cashmere Village Candle


Cozy Cashmere Village Candle

Muszę przyznać, że byłam ogromnie ciekawa tej kompozycji. Wypisane nuty zapachowe przemówiły do mnie od razu poza tym bardzo pasują mi wszelkie "sweterkowe" zapachy. Powietrze, drewno, wanilia i białe kwiaty - nie ma szans, żeby mi się nie spodobało.


W pierwszej chwili zapach skojarzył mi się z Comfy Sweater od Kringle Candle, muszę przyznać że to dość podobne zapachy jednak Cozy Cashmere jest słodszy, cieplejszy i mniej mydlany. Pierwsze co wyczuwam w tym zapachy to wytrawna wanilia która nadaje całości słodki ton, czasem aż nadto. Kwiaty są bardzo dobrze wyczuwalne, łagodne i delikatne. Czuję również bardzo dobrze drewno, wydaje mi się że to sandałowiec bo zapach jest dość ciężki, choć "ciepły". Niestety dla mnie na dłuższą metę Cozy Cashmere może okazać się zbyt męczący, choć jest bardzo ładny. 


Moc zapachu jest bardzo dobra, momentami ciut za bardzo i tak jak pisałam wyżej - mnie delikatnie przytłoczył. Napewno nie jest to zapach do subtelnego tła w sypialni, to raczej mocny zawodnik na większe powierzchnie. 
Spodoba się osobom lubiącym zapachy słodkie, mydlane i z nutami wanilii - tej wytrawnej, nie spożywczej.
Do kupienia m.in w sklepie Aromanti.

Moja ocena: 6/10


1 komentarz:

  1. Witam,zamóiłam wczoraj w ciemno świeczkę Cozy Cashmere Village Candle w ciemno kierując się nutami,dopiero teraz znalazłam Twój opis,liczę na to że będzie to mocny,słodki i otulający zapach bo mam dużo otwartej powierzchni w domu..szukam słodkich killerów.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.