Mania kolorowania!

Jakieś cztery miesiące temu w moje ręce wpadła kolorowanka dla dorosłych. Pięknie wydany zeszyt od razu podbił moje serce. Dodatkowo, nazwa "Kolorowy trening antystresowy" zadziałała na moją psychikę i pomyślałam, że może faktycznie pomoże uporać mi się ze stresem? Mąż puknął się w głowę gdy do domu przytargałam dużą kolorowankę i pudełko kredek.
Wieczorem, po położeniu córki spać usiadłam nad kolorowanką i stało się. Przepadłam - zadziałała magia, ogarnął mnie spokój, wyłączyłam myśli i skupiłam się przez godzinę tylko na kolorowaniu. Nawet nie miałam pojęcia, że może mnie to tak bardzo odprężyć.
Od tamtej pory raz na jakiś czas brałam zeszyt i bazgrałam.
Aż kilka dni temu, w sumie dzięki koleżankom ze "świeczkowej" grupy znalazłam na fb grupę dla osób kolorujących. I zaczęło się! Nowe kolorowanki, mazaki, kredki - przepadłam całkowicie.






Jednak muszę Was ostrzec... to bardzo, bardzo wciąga!!! :)
Moim zdaniem każdy powinien sobie kupić taki zeszyt czy nawet wydrukować kolorowankę z internetu. Spróbujesz a nie pożałujesz. Relaks gwarantowany!
I najważniejsze, że nie musisz posiadać mega zdolności plastycznych - kolorowanie jest dla każdego :)
Szczerze polecam, ja długie, jesiennie wieczory mam już zarezerwowane ;)



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.