Próbne zdobienie z BPL- 025 - kotki.

Dziś mam dla Was obiecane zdobienie z płytką Born Pretty Store którą otrzymałam do testów.
Od początku bardzo spodobał mi się wzór całopaznokciowy z kotami. Niestety, nie było mi łatwo go odbić. Próbowałam kilkoma lakierami i dopiero czarny kand z Aliexpress podołał zadaniu ale nie jest też rewelacyjnie. Ciekawe jak będzie z innymi wzorami. Trochę mi szkoda...

Wzorki robiłam na wcześniej robionej hybrydzie która ma już lekki odrost, chciałam odświeżyć manicure. Lakiery to 033 Pink Doll Semilac oraz 022 Banana Semilac. Na dwóch paznokciach gdzie jest wzorek jest tkzw gradient, również wykonany tymi lakierami.
Stempelki to płytka BPL-025 oraz lakier z Aliexpress KAND. Niestety Top trochę rozmazał wzorek, ale praktycznie widać to tylko z bliska.
Nie do końca jest to udane zdobienie ale chciałam Wam zaprezentować płytkę w akcji.




Jak Wam się podoba?





Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.