Kąski z Born Pretty Store.

Pokusiłam się na kolejne płytki z Born Pretty Store. Dodatkowo zdecydowałam się na stempel i wymienna gumkę typu Marshmallow. Muszę Wam przyznać że jestem bardzo ale to bardzo zadowolona z tej paczki.


W paczce znalazły się 3 płytki do zdobień  - duża BPL-025 i dwie małe BP-58 oraz BP-75. Motywem przewodnim są zwierzęta i piórka. Jestem zachwycona szczególnie płytka 75 - te cało-paznokciowe wzory są oszałamiająco piękne ❤️




Zdecydowałam się tez na porządny stempel z gumkami marshmallow oraz wymienna gumę. Nawet nie wiecie z jaka łatwością teraz używam zdobienia stemplowego. Ten stempelek po prostu sam odbija co trzeba. Bardzo go polecam. 



Postaram się przygotować na dniach zdobienie z którąś z nowych płytek :)
Miłej niedzieli!
ps. przepraszam za jakość zdjęć - robione telefonem, na szybko po otrzymaniu paczki ;)

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.