# Catrice

147. makijaż Catrice Berlin. bardzo delikatny.

wtorek, 29 listopada 2011
Hej, dziś mam dla Was propozycję makijażu wykonanego za pomocą palety Catrice Big City Life Berlin. Makijaż jest bardzo, bardzo delikatny - żeby rozblendować ładnie cienie niestety trzeba się bardzo postarać - chodzi mi o pigmentację, bo łączą się ze sobą ładnie. Mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi :)





Do wykonania makijażu użyłam:
Twarz:
- podkład w słoiczku KOBO (jako korektor)
- podkład matujący Hean (recenzja wkrótce!)
- puder fix&matt Essence - pisałam o nim TU
- puder CCUK - pisałam o nim TU
- rozświetlacz Vampire Love Essence
- róż z palety Berlin Siegessaule

Oczy:
- kredka do brwi Oriflame
- korektor do brwi Delia
- cienie z paletki Berlin: Berlin Wall, Checpoint Charlie, Ku'damm
- cielisty cień MySecret
- tusz do rzęs Avon SuperExtend

Sama nie wiem czy mi się podoba ten makijaż... ostatnio nie mam weny jakoś, wszystkie makijaże są mdłe i nijakie. :(
Ale może kurs to zmieni *____*
Buziaaakiii :)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Twitter - Facebook -

12 komentarzy

  1. idealny do pracy:) bardzo ładny, eteryczny

    OdpowiedzUsuń
  2. @KolorowyPieprz - dziękuję bardzo! właśnie dzisiaj byłam na seminarium magisterskim a moim promotorem jest starszy profesor, który nie lubi za bardzo wymalowanych dziewczyn, stąd może taka delikatność ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba bardzo ładny w sam raz na dzień:-))*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, mnie się bardzo podoba. Wcale nie jest "nijako" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja :)


    www.turqusowa.blogspot.com
    Obserwuję rzecz jasna. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie delikatne, klasyczne makijaże na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatny, codzienny... takie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę Ci powiedzieć że słodko wyglądasz na tych zdjęciach :) fryzurkę masz świetną, makijaż jest bardzo fajny, a bluzka w tym kolorze bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. @dianuseeek - ojej, ale mi się miło zrobiło, dziękuję! :* a to nie bluzka tylko sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatny, ale bardzo fajny :) Na co dzień wolę takie, super zdjęcia :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń