Gold & Cashmere Kringle Candle


Gold & Cashmere KC

Lubię wszystkie świece które w nazwie mają coś kaszmirowego. Byłam od dawna ciekawa jak pachnie Złoto i Kaszmir od Kringle. Świeca pojawiła się w sprzedaży w 2016 roku i od razu przykuła moją uwagę jednak wciąż jakoś nie było nam po drodze. W końcu się"spotkałyśmy" i muszę przyznać, że nasza znajomość jawi się obiecująco.


Producent opisuje zapach następująco: "Ten ciepły aromat wypełniony jest słodkimi owocami cytrusowymi, śmietankową wanilią, piżmem, aromatem klonu i drzewa sandałowego dając w efekcie, delikatny, marzycielski zapach."

Nuty głowy: złote drewno sandałowe, mandarynka
Nuty serca: krem waniliowy, maślany rum
Nuty bazy: syrop klonowy, piżmo



Gold & Cashmere to bardzo złożony i w moim odczuciu luksusowy zapach. Ciężko mi wyróżnić poszczególne nuty zapachowe, wszystko jest tak idealnie skomponowane, że tworzy cudowną całość. Zapach jest kremowy, otulający, odrobinę słodki. Spożywcza wanilia w połączeniu z nutami rumu i drewna sprawia, że kompozycja jest ekskluzywna, delikatnie kobieca i śmiało mogłabym rzec, że idealna na święta i karnawał. Świeca kojarzy mi się z białym szampanem i huczną zabawą do rana. Wprawia w radosny nastrój, aż mam ochotę biec na karnawałową prywatkę ze znajomymi.


Nie sposób nie wspomnieć o pięknej etykiecie. Wygląd tej świecy naprawdę uderza w moje zmysły estetyczne. Kocham kokardy i kocham złoty kolor. Całość szalenie mi się podoba. Pięknie prezentuje się zarówno odpalona jak i stojąc na regale pośród swoich koleżanek.
Moc świecy jest bardzo dobra ale nie przytłacza. Trochę obawiałam się, że zapach mnie zmęczy jednak nic z tych rzeczy. Pięknie rozszedł się po całym mieszkaniu i relaksował. 
Bardzo polecam Gold & Cashmere wszystkim zwolennikom słodkich otulaczy. Świeca przez swój piękny wygląd idealnie nada się na prezent, a dwa knoty będą idealnym rozwiązaniem dla osób które nie mają większego pojęcia o paleniu świec.

Moja ocena: 8/10

2 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.