Sugarplum Fairy Village Candle



Sugarplum Fairy Village Candle

Uwielbiam śliwki. Nie dość że są smaczne, to zapach śliwek w świecach czy perfumach jest piękny. Dlatego miałam silne przeczucie, że Sugarplum Fairy od VC przypadnie mi do gustu. Cudowna etykieta ostatecznie przekonała mnie, że ta świeca musi znaleźć się w mojej kolekcji.

Nuty zapachowe: śliwki, maliny, drewno cedrowe, bursztyn



Nuty zapachowe od razu wskazały, że zapach ma być owocowy. Jednak dodatek cedru i bursztynu nadają mu zupełnie innego wymiaru. Całość tworzy ciepły, otulający zapach z dodatkiem cudownej, słodkiej śliwki, malina jest minimalnie wyczuwalna. Słodycz owoców dodaje zapachowi lekkości. Ja świetnie wyczuwam bursztyn, ale jestem maniakiem tej nuty zapachowej, po prostu uwielbiam prawie wszystko co go zawiera. Bursztyn bardzo fajnie ociepla całość i nadaje perfumowego tonu. Dlatego zwolennicy typowo owocowych zapachów mogą być zawiedzeni Wróżką. Całość pachnie jak lekko owocowe, dość ciężkie perfumy zaradnej kobiety 😍

Moc zapachu jest świetna, dwa knoty robią basenik w pół godziny. Muszę przyznać, że Sugarplum Fairy zachwycił mnie i zagości w mojej kolekcji na stałe. Polecam wszystkim, którzy lubią Black Plum Blossom YC i French Autumn GC. Moim zdaniem te 3 zapachy mają sporo wspólnego choć każdy jest inny.

Moja ocena: 10/10 💜

Wróżkę nabędziecie m.in w sklepie Aromanti.

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.