Acai Berry Tobac Village Candle


Acai Berry Tobac VC

Ostatnio pisałam Wam, że otworzyłam się na nowe marki. Jedną z nich jest amerykańska Village Candle. Produkuje świece dwuknotowe, co ostatnio bardzo mi pasuje. szybciej się rozpalają i są intensywniejsze.
Dziś chcę Wam przybliżyć zapach z limitowanej kolekcji letniej - Acai Berry Tobac. Producent opisuje go tak: zapach delikatnego tytoniu, słodkich jagód Acai i zmysłowego piżma.



Muszę przyznać, że sceptycznie podeszłam do tej kompozycji. Nie przepadam za owocami ale tytoń i piżmo spowodowały że świeca "się kliknęła" 😅 I nie żałuję, bo zapach jest przepiękny. Moje pierwsze skojarzenie po powąchaniu przed odpaleniem to podobieństwo do Autumn Glow YC, jednak podczas palenia znacznie wybiły się nuty owoców i piżma. To zdecydowanie wiodące nuty tej kompozycji. Po jakimś czasie pojawił się subtelny ślad tytoniu, takiego jak w fajkach starszych panów czy w cygarach, słodki i nie męczący. Całość w odbiorze jest słodka i ciepła ale nie przesadnie, właśnie dzięki namiastce tytoniu.
Moc zapachu podczas pierwszego palenia lekko mnie zawiodła (bo świece VC są raczej mocne), ale dałam mu drugą szansę i było idealnie - nie za mocno i nie za słabo.
Mi owocowy tytoń bardzo się spodobał i zachęcam do wypróbowania, warto 😊

Moja ocena: 8/10 💜


3 komentarze:

  1. YC mam zapas ale tego zapachu nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaczęłam jarać go w pracy, na razie nie czuję nic...Z bliska na sucho bardzo fajna zapowiedź, poczekamy i zobaczymy jak z mocą, dopiero ze 30 minut się pali:)

    OdpowiedzUsuń
  3. UPDATE- ZAPACH WYCZUWALNY, PIĘKNY, UDAŁO MI SIE KUPIC JESZCZE DUŻĄ NOWĄ, PALĘ ŚREDNIĄ, WARTO GO MIEĆ!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.