Fall in Love Yankee Candle - nowa jesienna kolekcja.



Kolekcja "Fall in love" to jesienna propozycja marki Yankee Candle. Składa się z czterech zapachów:

Warm Cashmere – Owiń się, tym pełnym zmysłowego sandałowca i paczuli, wzbogaconym o pikanterię kardamonu i słodką pomarańczę zapachem, niczym kaszmirowym szalem w chłodny jesienny dzień. 


Autumn Glow – Ten wypełniony jesiennym powietrzem zapach, bogaty w cytrusowo – ziołowe nuty i osadzony na zmysłowej ambrze, będzie krążył wokół Was, jak powoli opadający z drzewa liść. 



Vibrant Saffron – Odkryj ten niezwykły aromat pełen ciepła wydobywającego się z nut wanilii, bursztynu i cynamonu, któremu energii dodaje aromatyczny szafran, a lekkości cytrusowe nuty bergamotki. 



Mulberry & Fig Delight – Przepyszna garść świeżych jagód, malin i jeżyn w towarzystwie słodkich fig, moreli i brzoskwiń, to zdecydowanie wspaniały dodatek do jesiennego popołudnia. 


Zapachy są naprawdę bardzo ciekawe. Złożone, "ciepłe" - idealne na jesień. Musze przyznać że bardzo zaskoczył mnie zapach Vibrant Saffron - gdyby patrzeć tylko na nuty zapachowe jest tym, czego zwyczajnie nie lubię a zdradzę Wam, że na chwilę obecną stał się jednym z bardziej lubianych przeze mnie zapachów.
Kolekcja jest warta uwagi ale już zauważyłam jeden, duży minus - dwie z trzech dużych świec jakie mam prawie nie pachną podczas palenia. Nie mam pojęcia co się ostatnio dzieje z jakością Yankee Candle ale zauważyłam ogromny spadek ich intensywności. Źle się dzieje 😏

Kolejne cztery posty na blogu będą konkretnymi recenzjami każdego z zapachów serii "Fall in love" i już Was serdecznie zapraszam! 

ps. Po długiej przerwie wracam na bloga z nowymi siłami! 🙌
[zdjęcia: żródło - temptationgifts.com]

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.