Witam po dłuższej przerwie!

10:33
Hej! Postanowiłam reaktywować bloga po dłuższej przerwie. Cały ten odpoczynek związany był z kilkoma zmianami w moim życiu, czasu, sił a co gorsza chęci na blogowanie zabrakło.



Jednak przyszła wiosna, świat budzi się do życia - ja również! Mam nadzieję że zostało tu kilka osób. Jestem wdzięczna za wszystkie pytania, maila - to w sumie Wasze prośby przekonały mnie by powrócić.
Zasadnicze pytanie to jaką tematykę blog będzie miał. Szczerze? Sama do końca nie wiem. Wydaje mi się że będę blogować o wszystkim. O kosmetykach, o macierzyństwie, o naszym życiu i moich pasjach. Niech to będzie takie tylko "moje" miejsce.
Mam nadzieję że nowy blog przypadnie Wam do gustu i zostaniecie z nami :)


ps. Oto jeden z powodów dla których miałam krótką przerwę w blogowaniu. Pozdrawiamy całą naszą czwórką!!!

Ja i dzidziol - 21 tydzień ciąży :)




Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.