First Crush Wood Wick.

W ostatniej paczce od CoZaZapach.pl otrzymałam małą świeczkę marki Wood Wick. Bardzo mnie ucieszyła, ponieważ jeszcze nie próbowałam świec tej marki. 
Świeczka wygląda bardzo fajnie, elegancko. Drewniane wieczko może posłużyć nam również za podstawkę. Wosk który znajduje się w świecach WW jest sojowy, czyli miękki i może się szybciej spalać. Świeczka posiada również drewniany knot, który podczas palenia... skwierczy :) Bardzo mi się to podoba!




First Crush Wood Wick - KLIK

Producent tak opisuje ten zapach: Specjalne połączenie, które oddaje niewinność pierwszej miłości poprzez soczystość rozgniecionych porzeczek i poziomek. Czy się z nim zgadzam? Po części tak, czuć w nim owoce ale porzeczki kojarzą mi się raczej z czymś kwaśnym a First Crush jest bardzo słodki, wyczuwam w nim słodkie poziomki, maliny i lekką domieszkę wanilii. Zapach ogromnie mi się podoba i szczerze mówiąc, to prawie wypaliłam tę świeczkę. Myślę że spodoba się fankom słodkich zapachów, jest jak takie pierwsze zauroczenie nastolatki, słodkie i delikatne :)



5 komentarzy:

  1. Lubię WW, kupiłam świeczke właśnie ze względu na skwierczący knot :) jednak szybko się nudzi ten 'bajer i palę ją dość rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie bym taką przetestowała i posłuchała jak skwierczy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te świece, a ich knotki mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.