# BlogLovin'

merczens na BlogLovin'

piątek, 31 maja 2013

Zapraszam Was do obserwowania mojego bloga poprzez portal BlogLovin'.

Niestety doszły mnie słuchy że od lipca nie będzie możliwości obserwowania bloga przez Czytnik Google (nie pytajcie o szczegóły bo ich nie znam) dlatego postanowiłam założyć konto na tym portalu. W komentarzach możecie również zostawić linki do swoich blogów na BlogLovin'.


Zachęcam również do dołączenia do mnie na FB, Twitterze oraz Instagramie

.


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Twitter - Facebook -

3 komentarze

  1. i ja powoli rozszerzę swoją działalność na bloglovin, na razie facebook, którym jaram się na nowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na Bloglovin' jestem już dłuższy czas, ale szczerze - nie korzystam z tej platformy. Nie bardzo wyobrażam sobie blogspota bez czytnika, jaką funkcję wtedy w ogóle będzie spełniało obserwowanie?... Będę czekać na szczegóły dotyczące tych pogłosek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam nadzieję, że to tylko plotka

    OdpowiedzUsuń