# recenzja

#125. maskara Spectacular Effect by Virtual.

wtorek, 18 października 2011

Maskara Spectacular Effect total volume & length by Virtual.

Cena/ Pojemność: ok. 11 zł/ 10 ml

Gdzie kupić?: strona Virtual bądź punkt sprzedaży

Swatch:


Opis producenta: Spektakularny efekt bez sztucznych rzęs jest możliwy dzięki gęstej szczotce o beczułkowatym kształcie. Mascara Spectacular Effect total volume & length delikatnie pogrubia każdą pojedynczą rzęsę pokrywając ją lśniącą warstwą tuszu. Mikrowłókna zawarte w masie przylegają do rzęs nadając im zaskakującą  objętość oraz chroniąc przed uszkodzeniami. Idealny dla kobiet o długich ale rzadkich rzęsach.

Plusy:
+ bardzo ładnie wydłuża rzęsy
+ rzęsy są idealnie rozczesane
+ klasyczna szczoteczka z gęstym włosiem
+ możemy same decydować jaki efekt na rzęsach chcemy uzyskać poprzez nakładanie warstw
+ bardzo fajny design opakowania
+ tusz ma głęboki, czarny odcień
+ cena
+ zapach tuszu nie jest intensywny (po prostu nie śmierdzi... )
+ nie wysycha w opakowaniu

Minusy:
- niestety nie pogrubia (na zdjęciu mam dwie warstwy produktu)
- odbija się na powiece
- po jakimś czasie zaczyna znikać z rzęs


Ogólna ocena: 4-/6

Moja opinia: Jest to typowy tusz do makijażu dziennego, bardzo delikatnego. Napewno nie uzyskamy za jego pomocą teatralnego efektu. Mi bardzo podoba się szczoteczka, która idealnie rozdziela rzęsy oraz je wydłuża. Jestem posiadaczką krótkich i cienkich rzęs więc efekt wydłużenia jest mi bardzo potrzebny. Niestety odbija się na rzęsach co jest bardzo denerwujące - rzęsy maluję na końcu makijażu oka i czarne kropki na cieniach psują efekt czasami kilkunastu minut pracy... Osobiście używam go gdy stawiam na lżejszy make-up i wtedy sprawdza się całkiem przyzwoicie. A design opakowania mnie po prostu zachwycił!

Czy kupię ponownie?: Raczej nie.

Polecam?: polecam posiadaczkom grubych ale krótkich rzęs oraz osobom które na co dzień delikatnie się malują.



Dziękuję firmie Virtual za udostępnienie mi produktów do testów. Zaznaczam, że moja recenzja jest subiektywna a fakt, że produkty dostałam nie wpłynął na moją opinię.


Bądź na bieżąco!
- Instagram - Twitter - Facebook -

14 komentarzy

  1. Efekt praktycznie niewidoczny! Polecam Ci tusz All Eyes On Me - nowość z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oddałam tę maskarę siostrze, co jednak nie zmienia faktu, że jest całkiem spoko. Dla kogoś, kto nie posiada problematycznych rzęs i oczu jest całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogole go nie widze na Twoich zdjeciach...ja chyba w ogole jestem za bardziej podkreslonym okiem.
    Mimo wqszystko penwo bym sie na ta mascare nie skusila. Odkad sa te gumowe i silikonowe szczoteczki nie zamienie ich na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie podoba mi się jej efekt, więc raczej się nie skuszę, zdecydowanie wolę Covergirl ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na zdjeciu wyglada prawie jak nagie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę daje delikatny efekt, nie wiem może to też kwestia złej fotki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym go nie kupiła, bo daje zbyt delikatny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z tańszych tuszy, dający super efekt polecam golden rose "3D lash mascara" podkręcająca i wydłużająca. kosztowała mnie 11.90 i byłam w szoku, że taki fajny efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jednak wole coś co pogrubia rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń