#61. błyszczyk Hean Pearl & Minerals nr. 157.

14:59
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jeden z najnowszych nabytków - błyszczyk Hean Pearl & Mineral w kolorze 157. Jest to transparentny beż z licznymi drobinkami.

Cena/Pojemność: ok 9 zł/10 ml

Gdzie kupić?: sklep internetowy Hean , stoiska wymienione na stronie

Plusy:
+ wygodny, nieduży aplikator który nabiera odpowiednią ilość błyszczyka
+ transparentny kolor - można go nakładać na pomadkę lub nosić normalnie
+ cena
+ piękny, owocowy zapach
+ drobinki są delikatne, nie są tak "chamsko" brokatowe
+ nie przesusza, nie uwidacznia skórek - myślę, że nawet delikatnie nawilża
+ zawiera w składzie minerały
+ jest wydajny -nie trzeba nakładać go dużo

Minusy:
- czuć drobinki na ustach
- trzyma się na ustach ok. 2 h bez jedzenia i picia
- chemiczny smak
- dostępność

Ogólna ocena: 5-/6

Moja opinia: Jest to bardzo fajny produkt za niewielkie pieniądze. Ładnie podkreśla pomadki, sam też wygląda całkiem przyzwoicie. Zapach jest bardzo owocowy, błyszczyk jest dość gęsty. Niestety odjęłam punkty za trwałość i wyczuwalne drobinki.

Czy kupię ponownie?: Raczej nie, kupiłam go żeby przetestować coś z Hean a nie dlatego że jakoś mnie zachwycił. Lecz generalnie polecam :)

5 komentarzy:

  1. Ja ostatnio lubuje sie w kremowych błyszczykach, bub z takim mikro drobinkami

    OdpowiedzUsuń
  2. za te drobinki miałby u mnie meeeeega minusa! nienawidzę gdy coś mi "szoruje" po ustach... im mniej drobinek tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja znowu lubię z drobinkami :) i ładny delikatny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Yasminella - ja to wogóle nie przepadam za drobinkami... jutro pójdę zobaczyć czy jest klej bo dziś jak miałam iść to burza nagle się pojawiła :(
    @grzee - nienawidzę tego... tu może nie ma aż takiej tragedii ale trochę mnie denerwują.
    @Chanel - ale chyba nie lubisz jak są wyczuwalne? :)
    @Sonnaille - no wlaśnie :(

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.