#37. mam i ja! czyli Sleek Monaco.

16:25
Czaiłam się na limitowaną edycję paletki cieni Sleek Mediterranean Monaco. Skusiłam się gdy dowiedziałam się, ze na paatal.pl jest darmowa wysyłka do paczkomatów InPost. Nie wahałam się ani chwili dłużej i kupiłam paletkę. Zakupu dokonałam wczoraj ok. 11 a dziś po 15 dostałam sms że paczka jest już do odebrania. No czysta przyjemność po prostu! Spodziewajcie się wkrótce recenzji. Mam już paletkę Original więc przypuszczam że i na tej się nie zawiodę :)

A czy macie już swoją paletkę Sleek? :)




Powoli zbieram się do przygotowania skromnego rozdania na moim blogu. Czy macie ochotę na lakiery Safari? Wiem, że część z Was nie ma dostępu do nich. Co o tym myślicie?

13 komentarzy:

  1. Normalnie kolory cieni sleekowych są tak śliczne, że za każdym razem żal mi, że nie współpracują z moją powieką totalnie- nie że mam 3 tony cieni i nie potrzebuję więcej. Wcale :D.
    Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Ruda - na szczęście ja nie mam problemu z nią. a mamie Storm się podoba?
    @Marta - ja straszliwie chcę Oh So Special! następna w kolejce albo Nude, czekam na nią niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki super ale nie do moich makijaży, wolę neutralne kolory :) Ale każda paleta sleeka ma to coś w sobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. @Aktualnaa - ja sobie ubzdurałam że zacznę je kolekcjonować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mama jest zachwycona i faktycznie ładnie się u niej to wszystko trzyma. No nic, ja będę polować na inne cienie oczywiście ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne kolorki : )

    lakiery do paznokci zawsze ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te kolorki, mi się jeszcze podoba Oh So Special- chciałabym ją mieć, ale jest troszke podobna do Paraguayi, dlatego na razie się wstrzymuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też najbardziej podoba się Oh So Special. Ale poczekam do września na Nude. :)
    ps. Myślę, że lakiery Safari to bardzo dobry pomysł! Tego nigdy dość. :)
    Buziaki. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam sleek storm , jeszcze jej nie rozgryzłam , czasem mnie zachwyca a czasem wkurza

    OdpowiedzUsuń
  10. @Ruda - cieszę się :)
    @loveex3 - to postaram się coś dla Was zebrać :)
    @doma.123 - ja też choruję na Oh So Special - następna w kolejce ;)
    @Sonnaille - a Nude nie wchodzi w lipcu czasem? :) zdobędę dla Was Safari :)
    @Barbara - a co Cię w niej wkurza? :) mnie na początku ciężko się pracowało z Original ale jakoś poszło i teraz się z nią nie rozstaję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się przymierzam do zakupu mojej pierwszej.. :) mam nadzieję,że już niedługo.. :)

    co do lakierów safari to świetny pomysł :) ja jestem jedną z tych co nie mają do nich dostępu, niestety :(

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.