Unicorn Poop Country Candle


Unicorn Poop CC

Gdy usłyszałam pogłoski, że Country Candle wypuści zapach... kupy jednorożca, myślałam że to żart. Jednak żart okazał się prawdą i pojawił się zapach Unicorn Poop - jednak to czym pachnie, było jedną wielką niewiadomą, bo kto wie jak pachną bobki unicorna? Jesteście ciekawi? Ja byłam ogromnie ciekawa a że jestem gigantyczną fanką jednorożców musiałam mieć ten zapach w swojej kolekcji!


Z czym się kojarzą jednorożce? Z magią, chmurkami, tęczą, słodyczami, infantylnością, dzieciństwem. I moim zdaniem właśnie tak pachnie Unicorn Poop. Jest słodko, przyjemnie. To dla mnie połączenie waty cukrowej, słodkich cukierków i kwasowości owoców. Dzięki temu że kompozycja ma owocowe tony nie jest zbyt słodka. Zapach przywodzi na myśl dzieciństwo, watę na patyku i beztroskę. Dokładnie tak go odczuwam! Jest przyjemnie, prosto i słodko. Zapach jest moim zdaniem dość uniwersalny i powinien przypaść do gustu większości osób, szczególnie tym którzy lubią zapachy jedzeniowe i słodkie perfumowce.


Etykieta i kolor wosku są moim zdaniem największym atutem świecy. Świeca pięknie się prezentuje choć nie ukrywam że nazwa bardzo mi nie pasuje ;) Ale miał być to żart i chyt marketingowy który uważam że się sprawdził, bo bobki jednorożca sprzedawały się jak... świeże bułeczki :D 
Moc zapachu jest rewelacyjna ale do tego marka Country Candle dawno mnie przyzwyczaiła, zaskoczeniem byłoby gdyby była słaba. Fajnie rozchodzi się po mieszkaniu ale nie przytłacza a przy tak słodkim zapachu to ważne.

Unicorn Poop nie jest może zapachem "odkrywczym", specjalnie złożonym - wręcz powiedziałabym że jest dość prosty ale właśnie dzięki temu przypasuje większości nosów. Ja ze swojej strony polecam kupić sobie słoiczek magii i beztroski, będziecie zadowoleni!

Moja ocena: 7/10


5 komentarzy:

  1. Jednorożec to jednak jeden z hitów tej jesieni :) Jestem go bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wąchałam stacjonarnie i mnie nie kupił ;p. Za to z niecierpliwością czekam na serie halloweenową. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainspirowana artykułem:

    https://www.kokosowyblog.pl/swiece-zapachowe-czyli-oryginalny-styl-i-zapach-domu

    postanowiłam pobuszować więcej w sieci i trafiłam tutaj. Twój blog jest świetny i wraz z kilkoma, które również mi się spodobały, ląduje u mnie w zakładkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. GDYBY MIAŁ KTOS NAWET PALONEGO UNICORNA BIERĘ, WCIĄŻ MIŁOŚĆ TRWA:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.