Perfect Day Goose Creek Candle


Perfect Day GC

Jak pachnie idealny dzień? Kwiatami, zmysłowym piżmem i odrobiną świeżości. Gdy przeczytałam o nowości od Goose Creek, która ma pachnieć właśnie idealnym dniem byłam bardzo ciekawa tego zapachu. Nuty zapachowe są bardzo bliskie moim ulubionym więc nie wahałam się za długo i zamówiłam na długo przed dostawą Perfect Day. Oczywiście, jak się spodziewałam, zapach spełnił moje oczekiwania.



Nuty głowy: ciepły bursztyn, drewno sandałowe
Nuty serca: kryształki cukru
Baza: zamsz, delikatne piżmo


Pierwsze co poczułam po otworzeniu słoika, to bliźniacze podobieństwo do znanego i lubianego Autumn Romance GC. Jednak Perfect Day po dłuższym wąchaniu wydał mi się lżejszy, jakby był specjalnie stworzoną letnią wersją "Romansu". Po odpaleniu zapach stawał się idealnie wyważoną mieszanką wszystkich nut wymienionych przez producenta. Żadna nie wybija się mocniej, czuć wyraźnie słodkie tony cukru i bursztynu a wszystko otulone jest kremowością piżma. Sandałowiec dodaje całości lekkiego pazura i sprawia że zapach nie jest monotonny i mdły. Całość to naprawdę udana, perfumowo - otulająca kompozycja idealna na wczesne, wiosenne wieczory.


Etykieta i kolor wosku są idealne! Dawno nie miałam tak ładnej wizualnie świeczki. Pasuje w zasadzie do każdego wnętrza, będzie idealnym prezentem na ślub czy urodziny. 
Moc zapachu jest bardzo dobra, jak wszystkie "gąski" świetnie rozchodzi się po mieszkaniu. Nie przytłacza, tworzy przyjemne tło do wieczoru z książką albo... winem ;)

Perfect Day bardzo mi się spodobał, to będzie chyba jedna z moich ulubionych nowości na wiosnę. Polecam wszystkim zwolennikom perfumowych, otulających i kremowych zapachów. Świecę znajdziecie u dystrybutora oraz w zaprzyjaźnionych sklepach.

Moja ocena: 8/10

6 komentarzy:

  1. Tak pięknie się prezentuję, że chętnie bym ją przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to musi być piękne! czekam na kostki z akcji kosteczkowej i bankowo będę go kupować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kocham Gąski, mają niesamowite kompozycje zapachowe, a ta wygląda na naprawdę piękną ♥
    zapachempisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNY ALE MNIE Z CZASEM TEŻ ZMĘCZYŁ JAK CZARNY KOTEK, ODDAŁAM , WZIĘŁAM BERGAMOT MIST:)NIE MOZNA JEDNAK UJĄC MU CZARU, PO PROSTU MOJ NOS CHYBA NA PEWIEN SKŁADOWY ELEMENT NIEKIEDY REAGUJE ZMĘCZENIEM, TEN PJAWIA SIĘ W pd, AMBER ROMANCE I W CZARNYM KOCIE..:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.