Lumberjack Kringle Candle


Lumberjack KC

Jak pachnie drwal, z brodą i w koszuli w czerwoną kratę? Dla mnie pachnie świeżym drewnem i dobrymi, męskimi perfumami. Czy zapach Lumberjack od Kringle spełnia moje wyobrażenie?


Nuty głowy: liście tytoniu, drewno cedrowe
Nuty serca: wetiwer, paczula
Nuty bazy: gałka muszkatołowa


Lumberjack to jest zdecydowanie męski zapach. Mocny akcent drzewny, zioła i ciepłe podbicie przypraw i paczuli. Nie ukrywam że to jeden z moich ulubieńców. Pierwsze co wyczuwam to cedr i paczula, reszta pięknie dopełnia całości kompozycji. Zapach jest zmysłowy, pachnie wieczorem z przystojniakiem w górskiej chatce ;) W zasadzie bardzo ciężko mi go opisać, ponieważ wszystkie nuty są idealnie wyważone, nic nie zaburza całości, jest spójnie i pięknie. Myślę, że każdy zwolennik wszelakich drzewnych i perfumowych otulaczy będzie zadowolony.

Moc zapachu jest średnia, ale muszę przyznać że z każdym kolejnym paleniem coraz lepsza. Świece Kringle mają to do siebie że im bardziej się wypalają tym pachną mocniej i mocniej.
Etykieta niestety mi osobiście się nie podoba, bo przez nią zapach wydaje się nudny a jest naprawdę wart uwagi! Ale to tylko jeden, niewielki minus. Zapach kocham i często wybieram na wspólne wieczory z mężem.


Moja ocena: 10/10

2 komentarze:

  1. To ciekawy zapach i na pewno warty poznania,ale chyba 10/10 bym mu nie dała :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.