Cotton Candy McCall's Candle.


Cotton Candy McCall's Candle

Firma McCall's Candle to dla mnie nowość. Po długim zastanawianiu się, po wielu pozytywnych recenzjach postanowiłam wypróbować tę markę. A gdy zobaczyłam, że mają w ofercie jeden z moich ulubionych zapachów - watę cukrową, stwierdziłam że muszę mieć ją w swojej kolekcji. Dzięki Pachnącej Wannie paczka dotarł szybko i bezpiecznie a ja rozpoczęłam testy 🔥


Najpierw wrażenie wizualne. Moim zdaniem świece McCall's są po prostu urocze! Styl retro, metalowa pokrywka i uchwyt, czarno złota etykieta. Cudo! Moim zdaniem sprawia wrażenie dość ekskluzywnego produktu. 



Świeca posiada dwa knoty, co ostatnio coraz bardziej przekonuje mnie do poszerzania horyzontów (a nie tylko yankee i yankee). Rozpala się bardzo szybko a zapach czułam już chwilę po zapaleniu. Kolor wosku jest przesłodko różowy. Moc zapachu naprawdę mnie powaliła, gdy świeca porządnie się rozpaliła czułam zapach w całym mieszkaniu.



Sam zapach to dla mnie dość zbliżony odpowiednik Candy Cotton z YC jednak watka z McCall's jest bardziej owocowa. To nie jest sam cukier jak w YC, czuć wyraźnie owocowe nuty co sprawia że zapach jest słodki ale nie mulący i dość świeży. Bardzo trafia w moje gusta.
Podsumowując, przygodę z McCall's uważam za bardzo udaną i mam ochotę dalej poznawać tę markę. Zapachy są złożone a słoje piękne 😊

Moja ocena: 8/10 💖

Świece można zakupić TUTAJ.



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.