Scent Lover - zapraszam do śledzenia noweg-starego bloga!

23:36
Witajcie po długiej przerwie!
Jest mi niezmiernie miło powrócić na mój blog. Jednak jego tematyka uległa zmianie. Postanowiłam przekształcić "Merczens bloguje" w blog o tematyce która od 3 lat jest mi bardzo, bardzo bliska.
Od dziś poprzedni blog zastępuje nowy, świeżutki blog o zapachach do domu (być może o perfumach też ;)). Znajdziecie tu recenzje, nowinki i moje odczucia związane ze świecami zapachowymi, woskami do kominków, różnymi akcesoriami. Jestem bardzo, bardzo szczęśliwa że w końcu podjęłam taką decyzję i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną i będziecie z chęcią uczestniczyć w życiu bloga! :)
Dziękuję Wam za każdy komentarz, za każde kliknięcie na stronę.
Niechaj będzie tu pachnąco... :)
M.
ps. Cudowny, nowy szablon utworzyła jak zawsze niezastąpiona Vejjs :*


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.