Życz mi szczęścia... ;)


Gdy ujrzałam te perfumy na kilku blogach, wiedziałam, że muszą być moje. Opisy dodatkowo mnie zachęciły do wypróbowania zapachu. EDP Luck for Her by Avon ujęły mnie wszystkim. Uroczą butelką, zapachem oraz trwałością.


Nuty głowy:  bergamotka, czerwone jagody, mandarynka
Nuty serca: cereus, białe kwiaty
Nuty bazy: drzewo sandałowe

Pierwsze co czuję w tej kompozycji, to... słodycz. Taka elegancka, zmysłowa. Wyczuwam dobrze drzewo sandałowe i przypuszczam, że dlatego tak bardzo lubię ten zapach. Jeśli w nutach pojawia się ten składnik to jestem kupiona.
Trwałość perfum jest bardzo dobra. Trzymają się na skórze praktycznie cały dzień a na ubraniach dużo dłużej.
Do tego spójrzcie na cudowny flakon! Jest boski, ta kokarda przypomina mi trochę Christian Dior Miss Dior :) Zapach jest co prawda zupełnie inny ale to pierwsze do mi przyszło do głowy jak je zobaczyłam. Pięknie prezentują się na toaletce.

Cena tych perfum to ok. 70 zł za 50 ml (choć można dostać je taniej w dobrej promocji). Uważam, że to dobra cena bo produkt jest naprawdę dobry a do tego piękny!

A tak już kończąc, to między innymi przez te perfumy zostałam znów konsultantką. Muszę przyznać, ze Avon idzie do przodu i bardzo miło mnie zaskakuje!



15 komentarzy:

  1. Zapachy mają ciekawe, parę flakoników już popełniłam. Szkoda tylko, że w katalogach Avon nie podaje składu kosmetyków nie lubię kupować w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, myślę że więcej osób decydowałoby się na Avon gdyby mogło przeczytać skład.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że zapach by mi się spodobał :)
    PS. Ile zapłaciłaś za ten kalendarz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jestem zacofana z Avonem teraz! A sama byłam długo konsultantką :) Buteleczka faktycznie cudna, może się skuszę "na dobrej promocji" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze jestem zaskoczona, że to perfumy AVON :o myślałam, że to jakiś nowy chanel wow muszę na nie zwrócić uwagę, dzięki pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buteleczka wygląda naprawdę pięknie i elegancko. :) Jak widać Avon ten ma dobre perfumy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna buteleczka! Na początku myślałam, że to perfumy z wyższej półki, a tu znajomy Avon :). Muszę kiedyś je powąchać ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kusisz :) Jakoś nie miałam przekonania do perfum z Avonu bo wydają mi się nietrwałe, ale skoro te utrzymują się cały dzień to chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Butelka prezentuje się świetnie a i zapach jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma! Znalazłam co najmniej dwa zapachy, które uwielbiam, o drugim niebawem napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwierz, byłam w szoku. Myślałam że to takie zwykłe psikadło a tu miłe zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buteleczka kojarzy mi się z Chloe :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.