Under Twenty Multi cleanser 5w1.


Ten produkt okazał się dla mnie mega odkryciem. Dostałam go w paczce od "Erisek" ( :* dziękuję!) i był pierwszym produktem po który sięgnęłam z bardzo prostej przyczyny - właśnie wykończyłam poprzedni oczyszczacz twarzy. Co mnie tak w nim ujęło? Zapraszam na krótką recenzję!

Zbliżenie na zawartość tubki:



Cena: ok. 20 zł
Pojemność: 150 ml


PLUSY;
+ cudowna, dość zwarta żelowa konsystencja
+ świetnie usuwa makijaż, nawet z oczu - testowałam na eyelinerze i pięknie go zmywa, radzi sobie również z cieniami, tuszem itd.
+ genialnie oczyszcza skórę, używany jako żel do mycia twarzy
+ skóra jest idealnie świeża, nawilżona
+ stosowany jako żel do mycia, jest wydajny
+ ładny, delikatny zapach
+ nie pieni się za bardzo
+ ma całkiem przyzwoity skład
+ cena może nie jest najniższa, ale produkt jest naprawdę świetny więc myślę że warto
+ łatwo dostępny
+ przypuszczam że redukuje produkcję sebum, odkąd go używam moja buzia mniej się "świeci"

MINUSY:
- opakowanie, bardzo nie lubię żeli w tubach bo są niepraktyczne, wolę te z dozownikami
- generalnie nie spełnia większości obietnic producenta, ale jako myjek do buzi spełnia moje wszystkie oczekiwania

Ogólna ocena: 8/10

Mogę z czystym sercem polecić ten produkt, szczególnie osobom które mają problemy z cerą, trądzik, cerę tłustą z niedoskonałościami.



9 komentarzy:

  1. To coś dla mnie :) Rozejrzę się za nim na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam cery tłustej a raczej suchą i myślę że mógłby mi ją jeszcze bardziej wysuszyć ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest raczej przeznaczony dla osób z cerą tłustą, ew mieszaną.

      Usuń
  3. Coś dla mnie - aktualnie katuję nowość - pastę Ziaja ale to może okazać się moim hiciorem :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go ;) cudne te drobinki w nim ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby miał pompkę, byłby dla mnie ideałem :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.