Grapefruit od Yankee Candle.

Współpraca ze Scented.pl


W ramach nowo podjętej współpracy ze sklepem Scented.pl otrzymałam do testów dwa woski Yankee Candle oraz jeden Kringle Candle.
Dziś krótko opowiem Wam o wosku z serii Simply Home - Grapefruit KLIK.


Na "sucho" zapach mnie urzekł. Śliczny, lekko słodki grejpfrut, rześki i idealny na upalne dni. Zachęcona tym wrażeniem odpaliłam go i... no i klops. Zapach okazał się dość słodkim ulepkiem, z tej kwaskowatości wyczuwalnej wcześniej niewiele zostało. Zapach okazał się zwyczajnie nijaki. Ot zwykły owocowy przeciętniak, do tego wyczuwalny przez 2 pierwsze godziny palenia. Potem nie czuć już nic. Szczerze mówiąc dość sporo oczekiwałam od tego zapachu i niestety mocno się zawiodłam.

Znacie ten zapach? Jakie owocowe lubicie?



6 komentarzy:

  1. Same woski bardzo lubię, ale grapefruit to zdecydowanie nie mój zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapachy owocowe :) to moje jedne z ulubionych, najmocniej przypadają mi do gustu.
    Z tych zapachów miałam tylko Honey Blossom i średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Czy wyniki rozdania już były? Bo nie wiem czy przeoczyłam? :)

      Usuń
  3. Już dawno nie paliłam żadnego wosku YC - muszę nadrobić te zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za czysto owocowymi woskami, wolę mieszanki i ogólnie świeższe zapachy.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.