Lovely Gloss Like Gel nr 110 + GR Impression 06 + chwalę się!

Kolor 110 z serii Lovely Gloss Like Gel to piękna miętka. Urzekł mnie już w buteleczce. Potrzebne są dwie warstwy do w miarę dobrego pokrycia płytki.




"Stunigowałam" lakier matowym topem z MySecret. Na serdeczny palec nałożyłam dwie warstwy "piórek" z  GR, seria Impression. Nie wiem jak będzie ten lakier wyglądał solo, na tym lakierze podoba mi się bardzo :)




Jak Wam się podoba takie połączenie? Mnie bardzo :)

A teraz się będę chwalić :D Od dłuższego czasu marzyła mi się wymiana telefonu na lepszy model. W końcu udało mi się zrealizować moją małą zachciankę i stałam się, mam nadzieję szczęśliwą, posiadaczką tego cuda:




Na razie ciężko mi się przyzwyczaić do jego rozmiaru ale wydaje się być świetny :)

Jak Wam mija weekend? 


15 komentarzy:

  1. Trochę mały kontrast między tłem a piórkami. Za to matowieniu mówię zdecydowanie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pazurki <3 Ale to futerko jakoś mi tutaj nie za bardzo pasuje. Może na całego pazurka mogłaś położyć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam ale chciałam spróbować na inny lakier najpierw :)

      Usuń
  3. te lakiery GR nie widzą mi się powiem szczerze :)
    a telefon.. ogromny! :) ja też właśnie wymieniłam swoją starą nokię na smartfona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jest spory ale naprawdę fajnie się go używa :)

      Usuń
  4. Kolor lakieru z Lovely jest śliczny - bardzo lubię takie odcienie. Po tuningu wygląda pięknie :) Lubię matowe paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też właśnie mam ten lakier nr. 110 :)
    Zazdroszcze telefonu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna ta mięta i telefon jest super ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miętusek bardzo mi się podoba,ale piórka do mnie nie przemawiają :(
    telefon super !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten miętowy lakier solo i w duecie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miętusków to ja mam pełno ! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.