Vipera Highlife 802 - miętusek + makijaż.

Na pierwszy rzut kilka słów o lakierze, który ostatnio kupiłam. Vipera Highlife 802 to intensywna mięta,  która bardzo zwraca uwagę :) 
Kolor jest niesamowity i naprawdę mi się spodobał ale niestety... juz drugiego dnia, nawet mimo nałożonego top coat, lakier zaczął odpryskiwać. 
Możecie zobaczyć to na zdjęciach. Lakier jest mało kryjący, 3 warstwy to minimum (!!) by uzyskać ciekawy efekt. Cena tego lakieru to ok. 8-9 zł. Jednak kolor tak mi się spodobał, że pewnie będę go używać.




A tu dzisiejszy makijaż, z zastosowaniem niebieskiego eyelinera z Avonu, który dostałam od Gosi. Niestety mam tylko oczy :D






Make-up wykonałam cieniami z palet Sleek PPQ i AuNaturel + eyeliner Avon.

Kolory makijaży najwierniej oddaje 3 zdjęcie od góry :)
Chyba się polubię z nim, mimo że jest słabo napigmentowany - tu mam 2-3 warstwy. Aha, makijaż jest tu po 5h od nałożenia, na bazie ArtDeco, jak widać eyeliner gdzieniegdzie się porozmazywał, generalnie ładnie się trzyma.

p.s jestem po kolejnych zajęciach z kursu i jestem wniebowzięta, uwielbiam to! dziewczyny (jest na 15 + super prowadząca) są rozgadane, wesołe - widziałyśmy się bez makijażu nawet :D umiem już analizę kolorystyczna, wiem sama jakich kolorów unikać - jestem typowym latem z rudymi kłakami jak to powiedziała nasza prowadząca :D jestem przeszczęśliwa i nie mogę doczekać się kolejnych zajęć :)





26 komentarzy:

  1. Kolor śliczny:) I fajny kolorek linera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier, identyczny kolor, niestety kupiłam już trochę zaschnięty. No ale kolor rzeczywiście jest prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny lakier :)

    świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny lakier :)
    A co do koloru eyelinera to również ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier jest śliczny, szkoda, że nie trwały.;(
    Eyeliner jest booski. <333

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolor tego eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah!! Tak mi się podobają niebieskie kreski, a nie mogę się do nich przekonać u siebie... :( Wydaje mi się, że mi nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze? też mi się tak wydawało, wszystko zależy od odcienia niebieskiego - mi w żywym, jaskrawym tez byłoby źle :)

      Usuń
  8. lakier ma piękny kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż:) A co do lakieru - mimo pięknego koloru nie kupię, ponieważ nienawidzę jak muszę nakładać na paznokcie więcej niż 2 warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tego nie znoszę... ale dla tego koloru jestem skłonna się poświęcić :)

      Usuń
  10. Również nie lubię nakładać więcej jak dwie warstwy.. ale kolor bombowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor lakieru jest super;)







    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety lakiery z vipery mają to do siebie, też się zawiodłam i już więcej nie kupię pomimo bardzo fajnych kolorów :(
    A kredka na powiece śliczny kolorek! :D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie, dopiero raczkuje :)
    http://owszystkimcomnieotacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę kupic niebieską kredke/eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  14. te lakiery są super ! <3 a TEN kolor bomba !

    OdpowiedzUsuń
  15. probuję sobie przypomnieć.. ale chyba nigdy nie używałam lakierów z vipery.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna miętka :) tylko szkoda że taki nie trwały ten lakier...

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor wspaniały,orzeźwiający jak powiew wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne paznokcie! Gdzie można kupić te lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy kolor, sama ostatnio szukałam podobnego ale w końcu kupiłam i Inglocie. pozdrawiam Camill.e

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam ten lakier, ale nie przepadam za nim. Słabo kryje i przede wszystkim ma za krótki pędzelek.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.