166. kilka słów o Bioclin Acnelia.

W ramach współpracy z firmą Werner i Wspólnicy, dostałam do przetestowania próbki produktów firmy Instituto Ganassini (tu strona) z serii Bioclin Acnelia - kuracja przeciwtrądzikowa. Teraz powiem kilka słów o tych produktach.


Bioclin Acnelia K - kuracja przeciwtrądzikowa.

Opis producenta: Cena: 38,13 zł
Pojemność: 30 ml
Kuracja przeciwtrądzikowa o działaniu mikro złuszczającym do skóry tłustej i skłonnej do wyprysków.  Wygładza powierzchnię skóry. Minimalizuje niedoskonałości skóry. Zapobiega rozmnażaniu się bakterii odpowiedzialnych za trądzik.Efekt: Niedoskonałości skóry zostają usunięte, zaczerwienienia zmniejszone, a skóra odzyskuje jednolity wygląd i blask.



Moja opinia: Bardzo przyjemny produkt. Fajnie złuszcza, ale nie powoduje że na naszej skórze powstają plamy. Zaobserwowałam, że po regularnym stosowaniu, zmniejszył pory, poprawił stan skóry. Występowało na mojej twarzy znacznie mniej niedoskonałości. Jest bardzo wydajny, świetnie się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Produkt wart uwagi.



Bioclin Acnelia M - emulsja do cery trądzikowej.

Opis Producenta: Cena: 34,93 zł
Pojemność: 40 ml

Emulsja do codziennej pielęgnacji skóry mieszanej, tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych. Dzięki wyselekcjonowanym składnikom  aktywnym  nawilża, reguluje wydzielanie sebum i zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych.


Efekt:

Skóra jest idealnie nawilżona, jednolita, gładka i matowa. 
Moja opinia: Z tego produktu byłam równie zadowolona, jak z kuracji przeciwtrądzikowej. Używałam go jako kremu na dzień, pod makijaż. Sprawdził się świetnie. Skóra była odpowiednio nawilżona, wydzielała mniej sebum a co za tym idzie - mniej się świeciłam. Produkt był świetnym dopełnieniem produktu Acnelia K. Wydajny, szybko się wchłania. Bardzo fajny.



Bioclin Acnelia C - żel oczyszczający.

Opis producenta: Cena: 29,27 zł
Pojemność: 200ml
 Żel do codziennego oczyszczania skóry mieszanej, tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych.
Dzięki wyselekcjonowanym składnikom aktywnym skutecznie zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych. Delikatny w działaniu.


Moja opinia: Żel ma bardzo przyjemny zapach, genialnie oczyszcza skórę, pozostawia ją delikatnie ściągnięta. Jego konsystencja jest dość rzadka, ale mimo to jest wydajny. Działanie porównywalne do innych żeli tego typu. 


Podsumowując, seria przypadła mi do gustu. Myślę, że produkty są warte uwagi, gdyby nie to, że mam inne produkty tego typu do zużycia, to myślę że skusiłabym się na całą serię. Regularne stosowanie całej serii poprawiło stan mojej skóry.

Chciałabym podziękować firmie Werner i Wspólnicy za udostępnienie mi produktów do testów. Zaznaczam, iż nie miało to wpływu na moją opinię, która jest subiektywna i szczera.

P.S Dziś czuję się dużo lepiej, dużo snu i leki pomogły mi zwalczyć gorączkę - można powiedzieć że najgorsze za mną. Dziękuję Wam bardzo za komentarze pod poprzednim postem :) :*

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.