# denko

161. akcja "dożynki w łazience" lub jak kto woli Projekt Denko.

wtorek, 13 grudnia 2011
Długo opierałam się tej akcji ale dziś patrząc na ilość rzeczy które wyrzuciłam, bo się przeterminowały, skłoniła mnie do moich "dożynek" :) Od początku miesiąca udało mi się wykończyć kilka rzeczy. Nie będę robić podsumowań ze zdjęciami, bo najzwyczajniej w świecie nie mam gdzie zbierać pustych opakować - wszystko leci do kosza. Narazie były to tylko produkty z pielęgnacji i jeden tusz :D
Udało mi się zużyć:
- żel pod prysznic Avon Soczysty Arbuz
- żel do golenia Joanna Naturia
- żel pod prysznic Cien
- micelarny żel do twarzy BeBauty
- antyperspirant w sztyfcie Fa
- szampon Natei do włosów normalnych z migdałami
- odżywka do włosów Garnier Mango
- tusz do rzęs Maybelline One By One (ale zostawiłam sobie opakowanie ze względu na szczoteczkę)

Tyle pamiętam :) A to rzeczy, które zamierzam wykończyć do końca miesiąca (i końca roku ;)):
- odżywka do włosów Garnier Fructis Color Resist
- balsam Avon Care waniliowo-malinowy z drobinkami (edycja zeszłoroczna, do końca roku ma czas przydatności a zostało 1/3 butli z 400 ml... ;))
- masło do ciała BeBeauty Azja
- peelingujący żel do twarzy BeBeauty
- krem do twarzy Dermedic kuracja AntiAcne
- krem do twarzy Effaclar La Roche Possay
- podkład Lirene Natural Look
- puder sypki Essence Mat&Fix

trzymajcie kciuki :)

Maryś

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Twitter - Facebook -

7 komentarzy

  1. całkiem ładne zużycia :) a jeszcze potężniejsze plany :) trzymam kciuki, zwłaszcza za puder Essence, bo on jest chyba nie do pokonania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zazwyczaj zostawiam resztki, a potem to leży i leży i leży.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. też zużyłam żel micel z BB, i już używam kolejnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i 3mam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle! ja wcxzoraj pisałam post też o zużyciach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! :)
    Ile tego tutaj jest :)
    Ja naszczęście nie mam tego problemu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń