AWARIA.

20:33


Hej!
Niestety, ale mam dla Was złe wieści.
Mój komputerek dopadła zła, niedobra awaria. Już myślałam że wszystko będzie ok, gdy powoli zaczął świrować aż po próbie naprawy przez mojego męża padł całkowicie. Miałam tam WSZYSTKIE zdjęcia kosmetyków, makijaży itd. Nadzieja jest w tym, że problem nie leży w twardm dysku więc może nie utrace danych. Próbujemy go reanimować ale chyba nie obędzie się bez wizyty w serwisie. Akurat dodatkowy wydatek - tak w ramach Mikołajek :/ Mam nadzieję, że może jednak się uda. 
W związku z zainstniałym problemem nie będę mogła narazie dodawać notek stricte kosmetycznych bo nie mam czasu i światła do robienia zdjęć. Chociaż naprawdę się postaram.
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. wiem co to znaczy ;/ trzymaj się i nie dawaj jesienno - zimowej chandrze :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.