145. Vipera: kredka do oczu Ikebana + cień do oczu Pocket.

17:52

Ikebana Eyeliner nr 253 Sparkle

Cena: 6,99zł

Gdzie kupić?: TU lub na stoiskach Vipery

Swatch:

Plusy:
+ w miarę dobrze się ją nakłada na powiekę
+ ma unikalny czarny kolor z drobinkami, super do makijażu imprezowego
+ bardzo dobrze się temperuje
+ ma dobry pigment
+ jest wydajna
+ cena
+ szata graficzna
+ spory wybór odcieni

Minusy:
- niestety - jest bardzo nietrwała na moich tłustych powiekach - bez bazy znika po godzinie :( na bazie trzyma się około 4h.
- jest dość twarda a przez to "szorstka", nie lubię takiej konsystencji kredek

Ogólna ocena: 3/6

Moja opinia: Ta kredka mnie nie zachwyciła. Jest dość twarda i bardzo szybko się ściera. Lubię ją jednak za odcień, używam czasem do mocniejszego makijażu. Nie wiem czy to kwestia koloru bo większość osób jest raczej zadowolona z tych kredek. Może inne odcienie są trwalsze.

Czy kupię ponownie?: może inny odcień

Polecam?: osobom z tłustymi powiekami raczej nie.



Pocket Eyeshadow nr 853.

Cena:  7,19 zł

Gdzie kupić?: TU lub na stoiskach Vipery

Swatch:


Plusy:
+ ma przyjemną, kremową konsystencję
+ dobrze się rozprowadza i blenduje z innymi cieniami
+ na bazie utrzymuje się cały dzień, bez bazy jednak blaknie na powiece po kilku godzinach.
+ dobra pigmentacja
+ przyjemny, ciemny zielony z dużą ilością drobinek
+ bardzo duży wybór kolorów
+ wydajność i ilość cienia w opakowaniu
+ nie podrażnia, nie uczula
+ cena

Minusy:
- nie lubię tego opakowania, jest nieporęczne

Ogólna ocena: 4+/6

Moja opinia: Cień jest całkiem w porządku. Nie podbił szczególnie mojego serca ale w sumie jest "poprawny". Dobry cień w niskiej cenie. Nie można mu niczego zarzucić ale... po prostu nie rzuca na kolana. Dlatego tylko 4+ :) Lubię używać go do smokey w zielonych odcieniach.

Czy kupię ponownie?: Raczej nie, bo wolę dołożyć 2 zł i kupić cień np. Inglota

Polecam?: dla nieszczególnie wymagających i początkujących - jak najbardziej, ze względu na szeroki wachlarz odcieni.


Dziękuję firmie Vipera Cosmetics za udostępnienie mi produktów do testów. Zaznaczam, że moja recenzja jest subiektywna a fakt, że produkty dostałam nie wpłynął na moją opinię.

11 komentarzy:

  1. Szkoda, że kredka nie jest trwała, wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czarna kredka się u mnie sprawdza, ale używam ją tylko na dolną linię rzęs :) Cień ma bardzo ciekawy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taką kredkę, tylko jasnoszarą, lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja natomiast z kredki Ikebana jestem zadowolona - mimo tłustych powiek na bazie Virtul trzyma się cały dzień

    OdpowiedzUsuń
  5. kredka wygląda ślicznie :)
    U mnie każda kredka na moich powiekach schodzi ekspresowo :(

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie większość kredek szybko znika:-)ładny kolorek cienia:-))*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. cień bardzo ciekawy! obserwuje i zapraszam do siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam kredkę i Ikebany i rzeczywiście jest szorstka:|
    ale masz fajny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam swoje ulubione kredki, m.in essence longlasting. :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.