118. paczka od Vipera Cosmetics + prośba o pomoc!

Hej! Dziś przedstawiam Wam paczkę którą otrzymałam w ramach współpracy z Viperą. 


W środku znalazłam:
-  lakier do paznokci z serii Focus On w kolorze nr 912 (idealny na jesień!)
- kredkę do oczu Ikebana 253 Sparkle (czerń z drobinkami)
- cień do oczu Pocket nr 853

Także mam do przetestowania trochę rzeczy, śledźcie blog bo niedługo pojawią się recenzje tych produktów!

A teraz troszkę prywaty - mianowicie 16 października wyjeżdżam na kilka dni do Łodzi. Moja mama ma badania w Instytucie Medycy Pracy które potrwają conajmniej 5 dni. W związku z tym mam kilka pytań do osób z Łodzi (bądź które Łódź znają):
- jaki niedrogi hotel polecacie? oczywiście w pobliżu ul. Teresy od Dzieciątka Jezus
- co warto zobaczyć w Łodzi? Gdzie się wybrać? (lecz tu chodzi mi o bezpieczne miejsca, będę zwiedzać sama...)
- jakie sklepy koniecznie odwiedzić? galerie handlowe?
- czy znajdę w Łodzi SuperPharm lub The Body Shop?

Będę bardzo wdzięczna za okazaną pomoc. Buziaki!

16 komentarzy:

  1. W Manufakturze w Łodzi jest SuperPharm i The Body Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem cienia do powiek :)
    A co do Łodzi - niestety nie pomogę Ci..

    OdpowiedzUsuń
  3. @Lissa - tam jest też Muzeum, prawda? Super, całkiem niedaleko jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzeum naprawdę warto zobaczyć :) przejrzyj sobie stronę główną Manufaktury, zobaczysz co tam jeszcze jest, może cię zainteresuje :) Jak byś miała ochotę (i jeśli lubisz) to polecam odwiedzić Teatr Wielki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że warto wybrać się na ul. Piotrkowską :) Ogólnie Łódź ma wiele niedocenionych miejsc, no ale niestety tak już jest .
    w Galerii łódzkiej znajduje się The Body Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam pojęcia, ale o kredce ikebanie słyszałam dużo dobrego.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem tej kredki Marysiu:) więc czekam na recenzję!
    Łodzi nie cierpię i nic nie polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje współpracy! a co do Łodzi to nie podpowiem, byłam raz na zakupach ze sto lat temu ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. szczęściaro, w łodzi otworzyli największego rossmanna w polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem lakieru :) Łodzi niestety nie znam, ale życzę udanej wyprawy!

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię tą kredeczkę jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.