#74. Synesis - peeling solny Piękne Dłonie.

17:04
Peeling Solny z 6 aktywnymi składnikami Piękne Dłonie - Synesis.

Cena/Pojemność: 38 zł / 100 ml

Gdzie kupić?: sklep internetowy synesis.pl

Opis producenta: Dwufazowy Peeling Solny "Piękne Dłonie"
z 6 aktywnymi składnikami, daje natychmiastowy i długotrwały efekt miękkich, aksamitnych dłoni.
Specjalnie dobrane kryształki soli doskonale peelingują, bez jakichkolwiek podrażnień. Peeling jest niezwykle skuteczny, a jednocześnie bardzo delikatny, dzięki połączeniu drogocennych i szlachetnych surowców: witamin C i E, które działają nawilżająco i przeciwzmarszczkowo, a także odżywczo.
Peeling Solny „Piękne Dłonie” nie zawiera żadnych konserwantów ani barwników. Delikatnie i skutecznie złuszcza martwe komórki naskórka, powodując, że skóra dłoni stanie się jedwabiście gładka. Wystarczy kilkuminutowy masaż dłoni i spłukanie ich letnią wodą, by uzyskać efekt aksamitnej, przyjemnej w dotyku i napiętej skóry, którą każda Pani z chęcią będzie podawała do pocałunku... [ źródło - synesis.pl ]

Konsystencja: Nie było sensu robić zdjęcia gdyż jest to dwufazowy płyn, przezroczysty. Zawiera liczne drobinki peelingujące.

Skład: Sodium Chloride, Glycine, Soya, Grapeseed Oil, Macadamia Oil, Isopropyl Palmitate, Ascrobyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Cannabis Sativa Seed Oil

Plusy:
+ produkt zawierający naturalne składniki
+ łatwy i przyjemny w użyciu, wystarczy zwilżyć dłonie wodą, nałożyć odrobinę peelingu a następnie masować kilka minut
+ drobinki nie są "ostre", złuszczają naskórek w delikatny sposób ale skutecznie
+ dłonie są idealnie gładkie, nawilżone, natłuszczone
+ opakowanie jest bardzo poręczne, widzimy ile produktu zostało w buteleczce
+ efekt nawilżenia u mnie utrzymuje się ok. 2 dni
+ produkt nie testowany na zwierzętach
+ bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość by uzyskać wspaniały efekt - robię ten peeling regularnie co 3-4 dni
+ produkt jest bogaty w minerały i witaminę E odmładzającą skórę
+ używanie daje uczucie luksusu dzięki formie dostawy i opakowaniu oraz oczywiście sam produkt spełnia oczekiwania

Minusy:
- dwufazowa forma - drobinki na dnie są bardzo mocno zbite i trzeba się mocno namęczyć aby zmieszać "fazy" ze sobą
- nie ma zapachu - dla mnie jest to minus ponieważ lubię pachnące produkty
- dostępność - niestety produkty Synesis można nabyć jedynie na stronie firmy

Ogólna ocena: 5+/6

Moja opinia: Peeling Solny Piękne Dłonie to bardzo dobry produkt. Genialnie nawilża i natłuszcza dłonie, jest prosty w użyciu i jego aplikacja nie pochłania wiele czasu. Daje poczucie dbałości o dłonie, odmłodzenia dzięki naturalnym składnikom i witaminom. Moje dłonie są idealnie gładkie, uwielbiam to uczucie. Jest to jeden z moich ulubionych produktów do pielęgnacji. Odjęłam pół punktu za naprawdę ciężkie mieszanie się warstw.

Czy kupię ponownie?: myślę, że tak.

Chciałabym podziękować firmie Synesis za udostępnienie mi produktu do testowania. Zaznaczam, że nie miało to wpływu na moją ocenę, która jest szczera i subiektywna.

11 komentarzy:

  1. Trochę szkoda, że jest do nabycia tylko na stronie firmy... czasem przydałoby się go mieć, a jak doliczy się przesyłkę to mało opłacalny interes... pozdrawiam!

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam go! Szkoda, że mi się już kończy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś coś ujawnić o tej paletce??:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja także go uwielbiam! niesamowity produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę że nie tylko ja go pokochałam :)

    @Chanel a co dokładnie chcesz wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mialam go dostac ale niestety cos sie pomylilo i dostalam glinke, ale zapewnie rownie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. NO napisałaś, że chcesz dać na wymianke paletę tak? :) Więc chcę wiedzieć jaką itd. Napisz do mnie proszę na meila taml@o2.pl bo jak odpisujesz u siebie w komentarzach zamiast u mnie to ja nie wiem co napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. @Chanel no to się dogadałyśmy :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna recenzja,udalo ci sie przekonac mnie to tego produktu:)

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.