#69. kolejne mini - zakupy.

11:27
Dzisiaj zrobiłam szybkie zakupy:
- podkład Lirene DermoProgram Natural Look 2w1 fluid+baza kolo 404 Ivory - kosztował 27,50. Chciałam kupić Eveline Art Scenic ale Rossmann był jeszcze zamknięty więc w drodze do domu wstąpiłam do swojej ulubionej małej drogerii i kupiłam ten, dostałam jeszcze 3 próbki kremu Dermacos.
- w chińczyku kupiłam tusz do rzęs Quiz Mega Giant Volume Mascara - zależało mi w sumie tylko na tym, żeby przełożyć szczoteczkę z Maybelline One By One ale ta też nie jest zła, co fajne był na nim skład i był cały zafoliowany więc wiem że jest świeży. Kosztował całe... 8zł.

Postaram się wrzucić dzisiaj jakiś makijaż o ile będzie dobre światło...

6 komentarzy:

  1. a ja na makijaż!:) trzymam kciuki za dobre światło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio chciałam kupić podkład Lirene, jednak ich odcienie są dla mnie za ciemnie ;\

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłaś! :* Dla mnie też Lirene jest za ciemny. :<

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.