Yankee Candle - zapowiedzi na 2015 rok !!!

Na jednej z fejsbukowych grup nt YC, ktoś wstawił zdjęcia świec które zostaną wprowadzone w 2015 roku. Niestety nie znam szczegółów czyli kiedy dany zapach wejdzie do sprzedaży ale fajnie wiedzieć co szykuje się w przyszłym roku :)
Sami spójrzcie!
(zdjęcia pochodzą z fanpage Yankee Candle Wales)





Mnie zainteresowały szczególnie: Silver Birch (akurat ten jest dostępny już w USA), Pink Grapefruit, Red Raspberry, Wild Sea Grass, Beach Holiday oraz Oud Oasis.
Wpadło Wam coś w oko?

18 komentarzy:

  1. ooo kurcze! cudeńka :) ciekawe tylko ile z nich tak naprawdę do nas dotrze...

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaa chcę tą halloweenową ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiadają się niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pink grapefruit bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Silver Birch już do mnie leci, ale w formie wosku :) Z tych zapowiadanych nowości bardzo zaciekawiły mnie Moroccan Argan Oil, Wild Sea Grass, Winter Garden (może będzie podobny do mojego ukochanego, już wycofanego Winter Wonderland?) i oczywiście wszystkie jedzeniowe zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Silver Birch, Aloe Water i Wild Sea Grass zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że Beach Holiday będzie godnym następcą wycofanego już Beach Walka.

    OdpowiedzUsuń
  8. kilka z nich pojawi się już w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba Chocolate Layer Cake i Aloe Water :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może to dziwnie zabrzmi ale nie mam żadnej dużej świecy z YC

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże ja już chyba mam problem, to moje uzależnienie od YC nie pozwala mi spać w nocy :( Myślę tylko o tym, jakie woski nowe kupić, w jakie duże świece zainwestować itp. Chyba jest ze mną źle :P Już nie mogę doczekać się Celebrate!, Tarte Tatin i Jelly Beans :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre nowe zapachy można już kupić na allegro w woskach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam YC, bede oczekiwac na te nowosci:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.