# pomadka

Nawilżająca pomadka do ust Wibo.

środa, 11 kwietnia 2012
Nawilżająca pomadka do ust Wibo.

Cena/Pojemność: ok. 8zł / 4,2 g

Gdzie kupić?: Drogerie Rossmann

Swatch:

Plusy:
+ pomadka delikatnie nawilża
+ nie podkreśla suchych skórek
+ jak na taką półkę cenową trzyma się całkiem nieźle - ok 1,5-2h
+ duży wybór kolorów
+ nie zawierają dużych drobin brokatu ale delikatnie się mienią, takie satynowe wykończenie
+ ma lekką konsystencję, dobrze się aplikuje
+ jest bardzo miękka i delikatna ale się nie łamie
+ ma ciekawy zapach
+ cena

Minusy:
- opakowanie... porażka, można sobie bardzo łatwo uszkodzić pomadkę


Ogólna ocena: 4+/6

Moja opinia: Jest to dobra pomadka w dobrej cenie, nie zachwyciła mnie jakoś ogromnie ale jestem z niej zadowolona. Niestety z trzech kolorów które otrzymałam tylko 01 mi pasuje, więc używam tylko jej. Daje ciekawy, neonowo-różowy odcień na ustach. Trwałość ok, nawilżanie też. Jest półtransparentna, nie kryje w 100%. Jednak duży minus to opakowanie, zawierające "guziczek" który po przyciśnięciu i przesunięciu w dół wysuwa pomadkę - bardzo łatwo ją uszkodzić albo wogóle oderwać guzik dlatego trzeba bardzo uważać. Sumując wszystko, mogę Wam ją polecić.

Kupię ponownie?: może, musiałabym się przyjrzeć innym odcieniom.

Polecam?: tak, osobom które nie wymagają cudów od pomadki

Dziękuję firmie Wibo za udostępnienie mi produktów do testów. Zaznaczam, że moja recenzja jest subiektywna a fakt, że produkty dostałam  do testów nie wpłynął na moją opinię. 






Bądź na bieżąco!
- Instagram - Twitter - Facebook -

29 komentarzy

  1. Zostałaś otagowana!
    http://liliowyzakatek.blogspot.com/2012/04/tagi-jestes-piekna-i-urodowe-obsesje.html
    Jeżeli już odpowiadałaś, to przepraszam, zignoruj wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, postaram się odpowiedzieć :)

      Usuń
  2. Ta 01 prezentuje się pięknie ,ciekawa jestem i muszę zajrzeć do szafy wibo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka w odcieniu 01 pięknie się prezentuje:) szkoda tylko że opakowanie ma nie za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta różowa ale opakowanie jak dla mnie tandeta pierwsza klasa ;)

    ale jeśli produkt dobry to i opakowanie przejdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. już ją miałam w łapskach, ale nie- za dużo mam pomadek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 01 całkiem ładniutka, ale raczej nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor 01 bardzo mi się spodobał ;) szkoda tylko, że opakowanie nie zachwyca jakością

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe kolorki...o1 jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  9. zachęcająca recenzja. Za mną chodzi ta z L'oreala nawilżająca nie pamiętam nazwy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie musze zuzyc moja pomadke z Oriflame. Moje tempo wykanczania pomadek jest dosc slabe ale mam nadzieje ze sobie z tym poradze.
    A Ty zawsze zuzywasz kosmetyki do make up?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo spodobała mi się ta różowa pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 02 wygląda całkiem orzyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta różowa ma przepiękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda całkiem apetycznie ;)) Muszę się przyjrzeć odcieniom

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm w sumie zachęciłaś mnie do kupna, może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. coraz więcej ich na blogach. :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przy pierwszym użyciu opakowanie mnie przerosło, musiałam kombinować, jak to to otworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor 01 bardzo ładny. Chciałam sobie obejrzeć testery w Rossmanie, ale miały uszkodzone opakowania, więc przypuszczam, że i opakowania szminek są marne

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nie cierpię tego opakowania :D śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten różowy kolorek bardzo mi się podoba :))
    Bo ten drugi to troszkę dla mnie za ciemny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam czerwoną i kusi mnie jakiś jasny róż:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądałam te szmineczki kiedyś w rossmanie i faktycznie sądząc po testerach opakowania kiepskie..:/

    OdpowiedzUsuń
  23. Odcień 01 bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  24. jeśli kiedyś przekonam się do pomadek to na pewno zainwestuję w kolorowe i nawilżające.

    OdpowiedzUsuń
  25. trochę nie moje kolory, ale różowa wydaje się być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio się nad nimi zastanawiałam, ale jednak nie kupiłam...jakoś mnie nie przekonują...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja w ogóle nie przepadam za pomadkami półtransparentnymi, zależy mi na mocnym kolorze, więc te pomadki odpadają, ale jak zobaczyłam zdjęcie, to zainteresowałam się, bo kolory wydają się takie nasycone.

    OdpowiedzUsuń