# makijaż

168. makijaż inspirowany świętami :) + życzenia :*

czwartek, 22 grudnia 2011
Hej! Dziś mam dla Was makijaż inspirowany nadchodzącymi świętami. Nie jest to nic nad wyraz specjalnego, myślę, że jednak na Wigilię się nie nadaje, bardziej jest to makijaż elfa hehe :) Sama nie wiem czy mi się podoba, kreski trochę mi nie wyszły (ostatnio bardzo, BARDZO rzadko je maluję i wyszłam z wprawy...), całość miała trochę inaczej wyglądać. Ale to już same oceńcie :)
p.s wybaczcie stan cery - raz, stosuję kurację Pharmaceris a dwa, świeżo po chorobie...






Z racji tego, że nie będę pewnie miała już czasu na blogowanie a w Boże Narodzenie wyjeżdżam do teściów, chciałam Wam życzyć Wesołych i spokojnych Świąt :*




Maryś

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Twitter - Facebook -

23 komentarze

  1. Podoba mi się !
    pozdrawiam Majorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż, z chęcią bym soie taki zrobiła, ale nie mam takich cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż baaaaardzo Ci pasuje, wyglądasz wspaniale! :)

    I Tobie również życzę samych sukcesów, dużo miłości i radości :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy :D pasuje do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, moim zdaniem pasuje na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny makijaż;] Pozdrawiam i również życzę WESOŁYCH ŚWIĄT:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny, chyba nawet lepszy niż poprzednie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważna ta czerwień na dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. @zoila - bałam się żeby nie wyglądało to jak podbite albo przekrwione oko, wyszło ok :) myślałam żeby dać czerwień na całą dolną - wtedy to wyszło źle :D

    dziękuję dziewczyny, wspieracie mnie bardzo bo czasem mam wrażenie że te moje makijaże to paskudztwa ale utwierdzacie mnie w przekonaniu że nie jest tak źle! :***

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie się podoba, fajny masz taki naturalny grymas ;) Oczki super wg mnie na wigilię tez się nadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :). Wesołych Świąt Kochana :)*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż, w sam raz na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super makijaż:))
    również wesołych świąt:)*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale rzęsy! Piękny makijaż! My też życzymy Ci spokojnych, rodzinnych świąt. I dużo miłości! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny make-up!
    ale mina na ostatnim zdjęciu mnie rozbroiła :]

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję i Wesołych Świąt ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże Narodzenie wkrótce, więc życzę Ci szczerze
    Ciepłych chwil w rodzinie w Wigilijną Wieczerzę
    Wszystko w złocie, zieleni, czerwieni
    Niech Nowy Rok będzie pełen nadziei
    By spełniło się choć jedno z twoich marzeń
    Dużo szczęścia i niezapomnianych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń