154. już za chwilę święta :) zapowiedzi kilka.

21:12
Hej!
Chciałam Wam umilić przedświąteczny okres - ustawiłam nowy wystrój bloga. Mam nadzieję że przypadnie Wam do gustu - mnie bardzo się podoba i dzięki codziennym spotkaniom z Wami na blogu, poczuję ducha zbliżających się świąt :)

Mam dla Was kilka zapowiedzi:
- podkład matujący Hean
- maseczki Planet Spa Avon
- pomadki Avon
- moja kolekcja zapachów (mam już porobione zdjęcia :))
- błyszczyk do ust Virtual
- sypki cień do powiek Virtual
- płyn micelarny Bourjouis
- baza pod cienie Hean
- pomadki Essence
- cienie Inglot

i wiele innych :) Zapraszam do czytania bloga!
Przypominam o rozdaniu które kończy się w poniedziałek :) DO wygrania wybrana paletka Sleek. Link w prawym górnym rogu bloga!

p.s na którą recenzję czekacie najbardziej? Postaram się ją zrobić w pierwszej kolejności. Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Czekam na zapachy i pomadki Avon! :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czekam na zapachy:)
    fajne śnieżki, tez chce takie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no śnieżynki fajne, robią taki fajny klimat :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachy i cienie inglot bo czaję się na jakieś nowe ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. przynajmniej tutaj spotkam się ze śniegiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczki planet spa. :)
    Właśnie się zastanawiam nad którąś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki do ust więc czekam na recenzje szminek lub błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie Inglot, perfumki, pomadki Essence:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze te śnieżynki są;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Moniką, śliczne śnieżynki! :) Ja bym chciała błyszczyk do ust Virtual :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.