# kissbox

139. parę słów o magicznym pudełeczku KissBox.

poniedziałek, 14 listopada 2011
[źródło: kissbox.pl]

Hej moje drogie! Przepraszam że ostatnio rzadko pojawiają się tu notki aleeee miałam problem z laptopem. Musiał przejść gruntowny remont - zmiana systemu operacyjnego itd. Przez to, straciłam część zdjęć a pogoda jest tak beznadziejna, że zdjęcia wychodzą ciemne, niewyraźne... Ale postaram się by wszystko wróciło do normy :)
Po drugie, bardzo cieszę się, że liczba obserwatorów mojego bloga przekroczyła 400 osób! Dziękuję!
A teraz kilka słów o magicznym pudelku KissBox. Wczoraj, od 20 cierpliwie czekałam, aż uruchomią zapisy. O 23.23 ruszyło! Serwery były lekko przeciążone ale udało mi się zdobyć pudełeczko! Jednak z lekkimi problemami z płatnością, ale dostałam dziś informację, że wpłata jest zaksięgowana. A więc? Czekam na moje pudełko i napewno podzielę się z Wami tym, co znajdzie się w środku :) Mam nadzieję, że pudełko warte było tych 25 złotych i że znajdę w nim ciekawe próbki :)
A co Wy sądzicie o pudełkach? Subskrybujecie kilka czy zdecydowałyście się na jedno? A może wogóle nie bawicie się w box'y? :)

Bądź na bieżąco!
- Instagram - Twitter - Facebook -

12 komentarzy

  1. Nie bawię się w to .
    Chyba dlatego, że nie mam możliwości płatności za to ( nie mam jeszcze swojego konta w banku, a tata się nie zgodzi na coś takiego ) .
    Napisz posta jak dostaniesz pudełko i pokaż co jest w środku !:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kupiłam i zapłaciłam przez Transferuj.pl ;). Generalnie to całkiem fajna forma zapłaty z tego względu, że informacja o wpłacie jest przekazywana od razu i nie trzeba czekać na księgowanie :).

    Wczoraj na KissBoxie było niemałe zamieszanie. Dziewczyny zaczęły wszystko krytykować... A to regulamin zły, a to ilość pudełek za mała, a to zapisy za późno, itp. Na początku trochę się przeraziłam, ale potem to już te komentarze doprowadzały mnie do szewskiej pasji... :/ Przecież to pierwsza tego typu działalność w Polsce i nikt tak naprawdę nie miał pojęcia jaki będzie odezw ludzi! Co? Mieli zorganizować 1000 boxów i połowy nie sprzedać? Albo jeszcze więcej zostawić na magazynie? Ludzie to w ogóle nie myślą...

    No to ładnie się rozpisałam, ale leżało mi to wszystko na wątrobie, tak apropo KissBoxów :P.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa na poczatku chciałm sie zapisać ale mysle czy warto zobaczymy jak to wyjdzue ci fajnego dostaniecie

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam od 20 do 23.23 ale cierpliowość moja została nagrodzona - juz nie mogę sie doczekać:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. czekamy aż pokażesz co jest w środku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się już nie załapałam ... :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poobserwuję poobserwuję i pomyślę xD

    OdpowiedzUsuń
  8. no tak, ja przyszłam dziś ze szkoły szczęśliwa, że się zapiszę, a tu pudełek zabrakło ;) podziel się koniecznie, bo jestem bardzo ciekawa co straciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zalapalam sie :(


    Ale beda inne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję m.in. 12box i lady box, poczekam miesiąc, dwa i wtedy kupię jedno na przetestowanie :) Ale jestem ciekawa co takiego dostaniesz w tym pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdenerwowało mnie to czekanie do północy i poszłam spać i nie żałuje takie zamieszanie .....

    OdpowiedzUsuń