# Sleek

#49. przedstawiam Wam... Sleek Original!

poniedziałek, 11 lipca 2011
Postanowiłam, że zaprezentuję Wam wszystkie paletki Sleek jakie na chwilę obecną posiadam. Jest ich całe trzy sztuki (właściwie cztery bo dziś kupiłam kolejną i powinna do końca tygodnia dotrzeć). Wiele z Was zapewne zastanawia w czym tkwi fenomen tych paletek? Otóż moim zdaniem składa się na to kilka rzeczy:
+ pigmentacja - jest naprawdę świetna, wystarczy niewielka ilość by kolor był wyraźny
+ kolorystyka - w każdej paletce znajdziemy cienie idealne zarówno na dzień jak i na wieczór
+ cena - płacimy ok 30 zł za 12 MINERALNYCH cieni
+ opakowanie - naprawdę solidne, zawiera lusterko i pacynkę
+ trwałość - cienie utrzymują się na moich tłustych powiekach bez bazy ok 7-8h, z bazą cały dzień w nienaruszonym stanie
+ aplikacja - bardzo dobrze pracuje się z tymi cieniami, ładnie się blendują
+ różnorodność wykończenia - w palecie są perły, satynki i maty
Myślę, że to wystarczająca liczba powodów dla których stałam się wierną fanką tych oto cieni. Zamierzam powolutku zebrać całą ich kolekcję ;)
Dolny rząd:
Górny rząd:
A co Wy myślicie o paletkach Sleek?






Bądź na bieżąco!
- Instagram - Twitter - Facebook -

13 komentarzy

  1. piękna :) sie wie!:)
    tez musze moje wstawic na bloga.
    Te paletki maja cos w sobie że uzalezniaja :) jak juz sie jedna kupi.. to chyba trzeba miec wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @HaloGosza - ja także :)
    @saharu - polecam :)
    @Yasminella - naprawdę można z nimi cuda robić :)
    @WomanLand - oj Paula, masz rację, ja zaczęłam od tej a już czwarta do mnie jedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze ja za każdym razem, jak oglądam paletki sleeka to tak mi jakoś smutno ;).
    Mam nową bazę, muszę podkraść mamie kiedyś i zobaczyć jak się sprawy mają z tymi perełkami, które tam są ;).
    A na nudziakową paletkę skuszę się prawie na 100% :D.

    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, może jakiś makijaż? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. @Ruda - naprawdę wiele zależy od bazy :) ja słyszałam że baza Hean jest dobra, kosztuje niewiele :) zamierzam ją sobie w piątek kupić :)
    @Sonnaille - coś się wymyśli :D
    @Natalia - proste! Sleek jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ;D AjĆ xD ten sleek;D

    posiadam 3 paletki i jestem megaaaaaaaa zadowolona;) i oczywiście myślę o kolejnych;D

    pozdrawiam;) i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna ta paletka, polubiłam Twój blog więc dodaję do obserwowanych!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem jedną z wielu, która ubóstwia Sleek :D ale jednak Original to nie jest mój faworyt... jakoś nie mogę się przekonać... Stokroć bardziej wolę Storm :)

    OdpowiedzUsuń
  9. @ToCoUwielbiam - Sleek uzależnia :D
    @katarzyynka - dziękuję :)
    @grzee - ja ją kupiłam ze względu na mniej więcej dobrane do siebie kolory i w sumie nie żałuję, ale na Strom też się czaję :)

    OdpowiedzUsuń